MS Windows
briani 27239
MSN Messenger 5.0 ctr. Windows Messenger 4~
Fra : Morten Jørgensen

Dato : 25-11-02 22:42

Hvad er forskellen på de to i subj.? - er 5.0'eren ikke bare en nyere
version?

Er der andre her i ng der også kun logge på via 4.7'eren? - og ikke via
5.0'eren med nøjagtig det samme logon/password

Jeg har ingen problemer med 4.7'eren - men 5.0'eren som jeg installerede for
4-5 dage siden vil simpelthen ikke fungere

Morten

Fra : Zulfqar Ali

Dato : 26-11-02 07:05

Jeg synes heller ikke den fungerer optimalt...........

Afinstallér skidtet for jeg tror 5.0 er en integral del af MSN Explorer !
- det gjorde jeg uden probs.........

mvh

Ali

Fra : Sune Engsig

Dato : 26-11-02 11:28

Jeg har også lagt mærke til, at 5.0'eren ikke kan finde ud af at fjerne
4.7'eren. Så når du installerer 5.0'eren har du to messenger klienter
liggende i din taskbar...

Hvor ringe er det?

/Sune

Fra : Jacob Twisttmann Jør~

Dato : 26-11-02 11:38

Sune Engsig <engsig@NEJTILSPAM.hotmail.com> wrote:

> Jeg har også lagt mærke til, at 5.0'eren ikke kan finde ud af at
> fjerne 4.7'eren. Så når du installerer 5.0'eren har du to messenger
> klienter liggende i din taskbar...

Det har jeg nu ikke, hos mig ser 5.0 ud til at have erstattet 4.7, men det
er på Windows 98 (til gengæld er 5.0 fyldt med andre irritationsmomenter).

Jacob

Fra : Torben Jensen

Dato : 26-11-02 14:10

"Zulfqar Ali" <zulfqar@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> mvh
>
> Ali
>

> Jeg har også afinstalleret 5.0 men hver gang maskinen starter op kommer
den og siger der er en ny version,
kan man ikke slippe for det når jeg ikke vil have 5.0

mvh Torben

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 26-11-02 23:22

Den hentyder formentlig til den lille opdatering der er kommet til
windows messenger. Den kan du hente her:
http://messenger.microsoft.com/
Bemærk at du skal vælge "Windows Messenger for Windows XP" Der er
utroligt mange der ved en fejl har valgt MSN Messenger.

Fra : Jesper Sloth

Dato : 27-11-02 20:50

> [...]
> Bemærk at du skal vælge "Windows Messenger for Windows XP" Der er
> utroligt mange der ved en fejl har valgt MSN Messenger.

Hej Hvad gør man så når man har fået begge to afinstalleret, og gerne vil
have Windows Messenger igen, og det hjælper ikke at hente filen på dette
link?

Mvh

Jesper

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 28-11-02 01:16

Installer fra Windows XP CD'en.

Fra : Jesper Sloth

Dato : 28-11-02 19:42

> Installer fra Windows XP CD'en.

Har nu prøvet alt hvad jeg kan finde på med XP cd'en o.s.v. men der
ingenting der virker, det eneste der er sket er at nu tager det 2 min. at
starte Outlook Express. ØV.

Mvh

Jesper

Fra : Zulfqar Ali

Dato : 29-11-02 02:39

Så må du i gang med en repair - når du booter med CD'en kan du vælge enten
at installere eller reparere, hér siger du installér! Lige efter inden du
skal vælge partition kan du vælge at reparere - hér siger du ja til at
installere!

Når du er færdig skulle din windows være som ny - blot skal du opdatere
denne igen...........

Mvh

Zulfqar Ali

Fra : Jesper Sloth

Dato : 29-11-02 19:22

> [...]
> installere!
>
> Når du er færdig skulle din windows være som ny - blot skal du opdatere

Jeg håbede at jeg kunne undgå det men det ser ud til at det er løsningen.

Mvh

Jesper

Fra : Svend Emil

Dato : 30-11-02 18:10

> Jeg håbede at jeg kunne undgå det men det ser ud til at det er løsningen.

På siden kan man hente "Windows Messenger". Håber det kan hjælpe dig
http://messenger.msn.com/da/default.asp?client=0

Svend

Fra : Pico

Dato : 26-11-02 22:19

Zulfqar Ali wrote:
> Jeg synes heller ikke den fungerer optimalt...........
>
> Afinstallér skidtet for jeg tror 5.0 er en integral del af MSN
> Explorer !

Og hvad er MSN Explore så ? Ikke en joke, jeg ved det faktisk ikke.
Pico

Fra : Zulfqar Ali

Dato : 27-11-02 04:01

"Pico" <Pico@post9.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Og hvad er MSN Explore så ? Ikke en joke, jeg ved det faktisk ikke.
> --
> Med venlig hilsen
> Pico

Det er en browser som har indbygget en masse MS-funktioner......

Har prøvet det engang, da det kom frem for 1½ år siden. men det hurtigt raus
igen.
Grunden hertil var, at jeg ikke brød mig om det underlige layout...........

Desuden tror jeg de færreste har det installeret/bruger det (er indbygget i
win-xp)

Mvh

Zulfqar Ali