Danmarks populæreste musiksted fortsætter
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-11-02 20:04

Sidste nyt fra TV MIDTVEST:

KØBENHAVNER SIKRER AT DANMARKS POPULÆRESTE MUSIKSTED FORTSÆTTER

De hart netop meddelst at "Hotel Vinderup", efter en turbulent periode, er
blevet overtaget af en ung Københavner. Vigtigst af alt er, at han ønsker at
"Mor Karen" skal fortsætte med de landskendte fredags-baller med musik for
den brede befolkning, med de allerstørste af Danmarks toporkestre. Så nu går
disse arrangementer ind i det 15. år med enorm succes i det nordvestlige
Jylland, ca. 400 fremmødte hver fredag.

På fredag er det superorkesteret "Jan Og Sunny Boys", fra Brande-området,
(Berthelsen kalder dem godt nok "Jan og hurra") der starter den nye periode
op. I forbifarten tager de forresten også undtagelsesvis lørdagen med.

De efterfølgende fredage op til jul spiller:
Mervins - Blue Hawai - Jan og Sunny Boys - Kim og Hallo - Kandis

Ja kvaliteten er i orden. Det er ikke lavpris-discount-orkestre vi taler /
skriver om her. Der er godt nok tale om tæppebankerfrit område, det må man
nok konstatere.

Hilsen Åge

Fra : Lars Raaby

Dato : 25-11-02 22:12

Åge Halldorsson skrev i et tidligere indlæg:

> [...]
> arrangementer ind i det 15. år med enorm succes i det
> nordvestlige Jylland, ca. 400 fremmødte hver fredag.

Pigernes kro i Onsild har plads til 650 efter de har bygget til.

> [...]
> lavpris-discount-orkestre vi taler / skriver om her. Der er
> godt nok tale om tæppebankerfrit område, det må man nok

Kvalitet? Hmm. Jeg havde den blandede fornøjelse at høre Blue
Hawaii og Tonight i Lørdags.
Jeg syntes ikke at Blue Hawaii var noget at skrive hjem om. Jeg
havde faktisk troet at de spillede meget Kandis og Bjørn & Okay
men det gjorde de ikke. Faktisk spillede de alt andet end lige
det musik. Det var også svært at høre hvad de sang. Hvorfor de er
populær ved jeg ikke.
Tonight spillede mere af det gamle og de gav sig noget mere.

Lars Raaby

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-11-02 22:34

Lars Raaby <Norman_Antivirus@raaby.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3de29232$0$81779$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

..
> Tonight spillede mere af det gamle og de gav sig noget mere.

______

Ja, Tonight spiller ægte musik. De bruger ikke back-up fra spillemaskiner.
Alt hvad der spilles foregår direkte fra instrumentet. Spiller de forkert
kommer det også med. Men det gør de jo ikke. De er altid gode.

Hilsen Åge