Haderslev Dam
Fra : Michael

Dato : 25-11-02 20:15

Hej!

Er der nogen her, der kan fortælle mig lidt om fiskeriet på Haderslev
Dam. Jeg har hørt at der er aborrer, men også at der ikkefindes gedder
i søen - er det korrekt?

Findes der en bådudlejer ved søen?

Er der områder, der er mere givtige/attraktive end andre?

På forhånd tak

Michael

Fra : Lars Clement

Dato : 27-11-02 00:36

Der er et større projekt igang i dammen. Der er små gedder og stadig en
masse skaller. Det er nogenlunde hvad jeg ved

Lars Clement
clement@post9.tele.dk