Hvorfor !!
Fra : Ole Heegaard

Dato : 03-03-01 17:20

Hej det er lang tid siden jeg har haft brug for gode råd,
så nu henvender jeg mig igen til jer, da vi har set at hun får gulligt væske
ud fra alle brystvorterne.

I første omgang troede min kæreste at det var betændelse, da han kun havde
set det fra 1 brystvorte, men da jeg undersøgte det nærmer så var det i alle
brystvorterne, og hun giver ingen tegn på at det gør ondt på hende.

Hun bliver 1 år den 14 marts 01, og har været i løbetid da hun var 9 mdr.
gammel, så vi ved at hun ikke er med hvalpe.

Hun har i dag kastede gult slim ( mavesyre) op. gad vide om det kan høre
sammen.

håber at i kan svare os ellers må vi kontakte vores dyrlæge.

Med venlig hilsen
Tina.

Fra : Søs D. Jensen

Dato : 04-03-01 17:10

Hej Tina

Jeg tror, hun har 'hvalpe' - hun er lidt falsk drægtig - det er helt
normalt - det passer godt med, at hun har 'født' - der er jo gået ca. to
måneder efter løbetiden. Men lydt lige også til de andre - måske du også
skal til dyrlægen.

KH
Søs

Ole Heegaard <ole-hee@post4.tele.dk> skrev i en