Beautifulpeople.dk duer ikke på Mac
Fra : Henrik Münster

Dato : 25-11-02 19:44

Ikke fordi jeg vil skifte konen ud nu og her, men det er jo altid godt
at holde alle muligheder åbne. Jeg kiggede derfor på
<http://www.beautifulpeople.dk>, men jeg kan slet ikke få den til at
virke på min Mac. Der står, at Internet Explorer skal være mindst ver.
5.5. Hvor finder jeg den?
Man kan få lov at gå ind på siden alligevel for at se, om det
går. IE 5.2.2 kan slet ikke åbne næste side. Chimera 0.6 kan godt, men
kan så ikke komme videre. Hvad i alverden er det for nogle funktioner,
de bruger, som slet ikke virker på Mac?
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Matthiessen

Dato : 25-11-02 20:34

"Henrik Münster" <henrik@muenster.dk> skrev i en meddelelse
<snip>
> <http://www.beautifulpeople.dk>
<snip>

De mener åbenbart ikke at smukke mennesker bruger mac

/Anders

Fra : Henrik Münster

Dato : 25-11-02 21:05

Matthiessen <web@dioder_slet_.dk> wrote:

> De mener åbenbart ikke at smukke mennesker bruger mac

Hvilket selvfølgelig er helt forkert. Se bare på mig.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Matthiessen

Dato : 25-11-02 21:32

> Hvilket selvfølgelig er helt forkert. Se bare på mig.

smid et billede i dk.binaer og lad os vurdere

/Anders

Fra : Henrik Münster

Dato : 25-11-02 23:40

Matthiessen <web@dioder_slet_.dk> wrote:

> "Henrik Münster" <henrik@muenster.dk> skrev i en meddelelse
>
> smid et billede i dk.binaer og lad os vurdere

Du er vist ikke god til at genkende sarkasme
Jeg kan ikke rigtigt finde ud af det med <dk.binaer>. Eller rettere:
MacSOUP kan ikke. Du kan i stedet prøve at se på:
<http://homepage.mac.com/muenster/>
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 25-11-02 23:44

> <http://homepage.mac.com/muenster/>

Hvide sokker i et par Docksides........ den var aldrig gået i Hellerup.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Henrik Münster

Dato : 25-11-02 23:58

> Hvide sokker i et par Docksides........ den var aldrig gået i Hellerup.

Det kan det da godt. Docksides bruges da om sommeren på stranden og
sådan nogle steder. Men jeg må tilstå, at jeg altid har haft lidt
problemer med sko og strømper til korte bukser. Det ser også kikset ud
med mørke uldsokker. Der synes jeg, hvide sokker passer bedre til korte
bukser. Skoene må heller ikke være for stilfulde. Tennissko kan
naturligvis bruges, men jeg synes altså også, Docksides hører med til de
sporty sko. Skal jeg hellere købe dem blå næste gang? Eller må jeg kun
gå med sko fra det italienske firma IMAC?
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 26-11-02 00:09

> [...]
> sporty sko. Skal jeg hellere købe dem blå næste gang? Eller må jeg kun
> gå med sko fra det italienske firma IMAC?

Sebago's Docksides er til bare tær. Bliver det for koldt om futterne, så
er sæsonen forbi for Docksides. Om de er brune, mørkeblå, beige eller
andet er ligegyldigt, bare tæerne er bare.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Henrik Münster

Dato : 26-11-02 10:30

> Sebago's Docksides er til bare tær. Bliver det for koldt om futterne, så
> er sæsonen forbi for Docksides. Om de er brune, mørkeblå, beige eller
> andet er ligegyldigt, bare tæerne er bare.

I vejledningen anbefaler de, at man bruger sokker, da syre fra fødderne
kan være med til at nedbryde læderet. Men jeg bruger dem da ofte i bare
tæer. Jeg synes bare ikke altid, det er så behageligt, da syninger o.l.
lettere gnaver. Her tænker jeg på sko generelt. For nogle år siden var
det moderne blandt piger at gå i sejlersko med bare tæer. Alle de unge
piger i Hellerup og omegn havde et lille plaster tværs over
achillessenen, da skoene havde gnavet dem der.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 26-11-02 13:54

> [...]
> piger i Hellerup og omegn havde et lille plaster tværs over
> achillessenen, da skoene havde gnavet dem der.

Kender du ikke udtrykket man må lide for skønheden ? Du har vel også bar
røv i cykelbukserne, ikke ?

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Christian Bech

Dato : 26-11-02 14:22

jesper@gylling.net ([2900] Jesper Haaber Gylling) skrev:

>Kender du ikke udtrykket man må lide for skønheden ? Du har vel også bar
>røv i cykelbukserne, ikke ?

Det behøves du ikke svare på, Henrik.
--
Christian

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 25-11-02 21:46

henrik@muenster.dk (Henrik Münster) writes:

> Hvilket selvfølgelig er helt forkert. Se bare på mig.

Ogsaa i disse dage hvor du stadig har sting i ansigtet?

http://bigfoot.com/~thunderbear
Det skete i de dage i november engang
at de første dataloger satte julen igang...

Fra : Henrik Münster

Dato : 25-11-02 23:40

Thorbjørn Ravn Andersen <nospam0000@unixsnedkeren.dk> wrote:

> Ogsaa i disse dage hvor du stadig har sting i ansigtet?

Jeg klarede mig uden hverken sting eller plaster. Og såret, hvor brillen
skar mig, er næsten væk. Men jeg har brugt kontaktlinser siden.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 26-11-02 09:46

henrik@muenster.dk (Henrik Münster) writes:

> Jeg klarede mig uden hverken sting eller plaster. Og såret, hvor brillen
> skar mig, er næsten væk.

Det var da godt - det er ikke rart når sligt sker.

Iøvrigt godt at du bare tastede computer og ikke kørte af en mørk
landevej i bil!

> Men jeg har brugt kontaktlinser siden.

Hvorfor? Er du bange for det sker igen?

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 25-11-02 23:37

> [...]
> går. IE 5.2.2 kan slet ikke åbne næste side. Chimera 0.6 kan godt, men
> kan så ikke komme videre. Hvad i alverden er det for nogle funktioner,

Tror du ikke der er en højere mening med at du ikke kan se dette site ?

Hvis din kone ser godt ud, kunne vi godt bruge hende til en julefrokost
i karateklubben............

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Henrik Münster

Dato : 25-11-02 23:52

> Tror du ikke der er en højere mening med at du ikke kan se dette site?
>
> Hvis din kone ser godt ud, kunne vi godt bruge hende til en julefrokost
> i karateklubben............

Jeg vil lige advare om, at hun godt kan slå fra sig. Sidst vi var i
Netto lagde hun sig imellem, da bestyreren var ved at komme i klammeri
med to narkomaner med knive. Men hvis jeg en dag ikke skal bruge hende
mere, skal jeg nok sige til.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 26-11-02 00:09

> [...]
> Netto lagde hun sig imellem, da bestyreren var ved at komme i klammeri
> med to narkomaner med knive. Men hvis jeg en dag ikke skal bruge hende

Nu havde jeg ikke tænkt mig at vi skal slås med hende - nærmere, ja det
er jo en julefrokost ................ 8-D

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Henrik Münster

Dato : 26-11-02 10:30

> Nu havde jeg ikke tænkt mig at vi skal slås med hende - nærmere, ja det
> er jo en julefrokost ................ 8-D

Netop derfor kan det være, hun gør modstand. Men nu har vi jo heller
ikke set noget billede af dig.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Christian Bech

Dato : 26-11-02 12:34

henrik@muenster.dk (Henrik Münster) skrev:

>Netop derfor kan det være, hun gør modstand. Men nu har vi jo heller
>ikke set noget billede af dig.

http://www.gylling.net/hh-klasse-502-04/klassebillede.html

Hvis du skal bruge lidt hjælp, så er Jesper den eneste dreng i
lyserødt.
--
Christian

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 26-11-02 13:54

Christian Bech <bechd@mac.com> wrote:

> http://www.gylling.net/hh-klasse-502-04/klassebillede.html
>
> Hvis du skal bruge lidt hjælp, så er Jesper den eneste dreng i
> lyserødt.

Gammel rosa - din ignorant ! ))) Som stradig er vildt trendy i
Hellerup her snart 20 år efter.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Christian Bech

Dato : 26-11-02 14:22

jesper@gylling.net ([2900] Jesper Haaber Gylling) skrev:

>Gammel rosa - din ignorant ! ))) Som stradig er vildt trendy i
>Hellerup her snart 20 år efter.

Har I også en Peugeot 205 LaCosta?
--
Christian

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 26-11-02 14:43

Christian Bech <bechd@mac.com> wrote:

> Har I også en Peugeot 205 LaCosta?

Nææh, en gammel Fiat 127 fra '77 - gul med blå døre. Meget pålidelig bil
!

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 26-11-02 00:13

henrik@muenster.dk writes:

>Hvilket selvfølgelig er helt forkert. Se bare på mig.
>--
>Henrik Münster
>Esbjerg
>Danmark

Skal vi ikke lige have et billede i STOR størrelse, så vi kan vurdere det.
Jeg holder nemlig ikke hjemmet
men smukke mændk a n man jo ikke få for meget at på billeder (der jo
egentlig ret få af dem )

Hilsen Hanne

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Giv Enterpol gødning og lad den blive storblomstrende.

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 26-11-02 00:13

nospam0000@unixsnedkeren.dk writes:

>Ogsaa i disse dage hvor du stadig har sting i ansigtet?

Blev det ikke limet med usynlig lim?

hanne

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Giv Enterpol gødning og lad den blive storblomstrende.

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 26-11-02 09:48

"Hanne Hertzog" <hanne@enterpol.dk> writes:

> Blev det ikke limet med usynlig lim?

Var det ikke bare et råd? Jeg tror ikke det lykkedes.

Må iøvrigt se lidt kikset ud hvis man kun har trælim i huset, og skal
gå rundt med skruetvinger.

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 26-11-02 00:18

henrik@muenster.dk writes:

> [...]
>Jeg kan ikke rigtigt finde ud af det med <dk.binaer>. Eller rettere:
>MacSOUP kan ikke. Du kan i stedet prøve at se på:
Det er en skøn cykel og din drenge er nogle kønne børn

Hilsen hanne

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Giv Enterpol gødning og lad den blive storblomstrende.

Fra : Thomas Hansen

Dato : 26-11-02 00:37

Hanne Hertzog <hanne@enterpol.dk> wrote:

> Det er en skøn cykel og din drenge er nogle kønne børn

Og nogle fantastiske griselunger!
/Thomas
--
En venlig hilsen til socialdemokrater, perkere, kommunister,
nazister, Flemming Rubini'er, radikale, scientologer, jehovas vidner,

Fra : Henrik Münster

Dato : 26-11-02 10:30

Thomas Hansen <thoomz@mac.com> wrote:

> Og nogle fantastiske griselunger!
> /Thomas

Dem havde jeg glemt. Det er ikke familie.
--
Henrik Münster
Esbjerg