Skærme
Fijala 3554
Skæv Samsung 152S
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 25-11-02 19:34

Hej igen,

Nu har jeg endelig købt sådan en fætter, og jeg må bare sige at den er
virkelig fed. Eneste minus er at den har en lille hældning på 1,5 mm ialt,
nedad fra højre mod venstre. Er der noget der ved om man kan justere det?

--
Venlig hilsen / Best regards,

Rasmus Nielsen.

Fra : Blaster

Dato : 25-11-02 20:03

Har det ikke sådan en auto knap eller lign.?, det har nogle fladskærme, så
justerer de sig selv ind.

Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 25-11-02 20:48

> Har det ikke sådan en auto knap eller lign.?, det har nogle fladskærme, så
> justerer de sig selv ind.

Jeg forklarede mig måske ikke helt klart nok:

Det er selve skærmen, altså det uden om displayet, der er skæv - det tror
jeg ikke et tryk på en knap fikser...

--
Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.

Fra : Blaster

Dato : 25-11-02 21:32

Okay .. jeg forstod det som billedet. Det er nok bare det hele der er lidt
skævt .. lig en par stykker foldet papir under foden