Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Erfaring med Uniross intelligente lynlader~
Fra : Jørgen Terkelsen

Dato : 25-11-02 17:58

Jeg har været en tur forbi de lokale foto forretninger ol. for at se
udvalget af batteriladere. Det eneste jeg fandt af intelligente lynladere
var en Uniross lader med 4x2000 mAh til 500 kr. Denne kunne lade disse 4
stk. på 2 timer samt at der var auto-stik inkluderet.
Er der nogle der har erfaring med Uniross-lader ? Jeg spørger fordi, jeg
menes, at huske negativ omtale af dette mærke.

.... eller skal jeg slet ikke betænke mig og købe et "anerkendt" mærke som
f.eks. Ansmann ?

Med venlig hilsen
Jørgen

Fra : Jens Peter Karlsen