MS Windows
briani 27239
Opdatere USB driver..... ??
Fra : TeleDkInternet nyhed~

Dato : 25-11-02 17:39

Hej Ng

Jeg har fået installeret et nyt motherboard, og har nu forsøgt at koble et
digitalkamera på usb-porten...

Det virkede ikke...

Det viser sig så at "enheden" ikke fungerede pga. driverproblemer.. Så
derfor skal jeg nu opdatere en USB driver..

Fejlteksten lyder: NTKERN.VXD indlæseren til denne enhed kunne ikke indlæse
enhedsdriveren (Code 2).

Og jeg har derefter forsøgt at opdatere driveren... Men det lykkedes ikke.
Jeg kan ikke finde filen
VIA Tech 3038 PCI til universel USB værtscontroller

Filen hedder tilsyneladende uhcb.sys... men hvad der helt præcist sker kan
jeg ikke gennemskue... udover at denne fil ikke findes på min WIN98 Cd...

Nogen gode ideer derude ?

Mvh Keld

Fra : Leony

Dato : 25-11-02 22:50

"TeleDkInternet nyhedsgrp." <keld.rosenberg@bigfoot.com> skrev i en
meddelelse news:3de251fc$0$136$edfadb0f@dread14.news.tele.dk

> Filen hedder tilsyneladende uhcb.sys... men hvad der helt præcist
> sker kan jeg ikke gennemskue... udover at denne fil ikke findes på
> min WIN98 Cd...
> Nogen gode ideer derude ?

Du kan måske bruge denne fremgangsmåde:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=KB;EN-US;q285877

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Keld Rosenberg

Dato : 25-11-02 23:32

> Du kan måske bruge denne fremgangsmåde:
> [...]

Tusind tak ! Det var lige det der skulle til . . . .

Hilsen Keld

Fra : Leony

Dato : 25-11-02 23:55

"Keld Rosenberg" <keld.rosenberg@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Tusind tak ! Det var lige det der skulle til . . . .

Velbekomme.
Rart at der ikke skulle mere til.

--