Zonealarm og ftp-server
Fra : Klaus

Dato : 25-11-02 17:27

min zonealarm blokerer hvis man forsøger at logge på min ftp-server. Kan man
ikke sætte zonealarm op til at tillade bestemte ip-adresser at slippe ind?
Klaus

Fra : Lars Hessellund

Dato : 25-11-02 18:29

Nope... ikke medmindre du betaler for den. Gratis-versionen er ikke særlig
funktionel.

Fra : Lars Bernau

Dato : 25-11-02 18:34

In article <artj1g$89e$1@news.net.uni-c.dk>, klaus@danbonet.dk says...
> min zonealarm blokerer hvis man forsøger at logge på min ftp-server. Kan man
> ikke sætte zonealarm op til at tillade bestemte ip-adresser at slippe ind?
> Klaus

Du skal bare give FTP programmet lov til at agere som server.

Gå ind under programmer i Zonealarm, og sæt hak i "allow connect"
internet og i Allow server, og så skulle det fingere.

--
Lars Bernau
"Diskussioner ødelægges tit af folk,