FIFA2003 Taster? Tips?
Fra : Jasper Norman

Dato : 25-11-02 15:38

Hej.

Ved nogen hvilke taster der skal bruges til at lave lidt fancy driblinger
mm.?

- Jasper

Fra : David Lebech

Dato : 25-11-02 17:40

"Jasper Norman" <norman@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Ved nogen hvilke taster der skal bruges til at lave lidt fancy driblinger
> mm.?
>
> - Jasper

EA Sports har udviklet et nyt system til Fifa 2003 (var også delvist med i
World Cup 2002), som de kalder freestyle. Med dette system integreres finter
og
"fancy driblinger" direkte i styringen. Der er således ikke en decideret
finte-knap. Men:

Du bruger freestyle med et tryk på shifttasten (eller flere tryk) hvorefter
du så kan bevæge dig i forskellige mønstre for at lave forskellige finter og
driblinger. Du kan også lave sjov uden at trykke på shift. F.eks. hvis du
står stille med bolden og pludselig skifter retning og løber videre med
bolden. Så laver din spiller forskellige sjove ting.

Det hele er altså blevet lidt mere intergreret, hvilket måske vil irritere
nogen, men jeg synes personligt, at det giver spillet en smule mere
realisme. I virkeligheden siger man jo heller til dig selv: NU vil jeg lav
en finte. Det er bare noget, man gør...

Mvh
David Lebech