Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Opdateret Ugens foto på hjemmeside
Fra : Lars

Dato : 25-11-02 16:13

Hej NG
Så har jeg opdateret med "ugens billede" på min hjemmeside:

http://home19.inet.tele.dk/ne/Ugens_billede.htm

Mvh

Lars
Fotohjemmeside: http://home19.inet.tele.dk/ne/foto.htm

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 25-11-02 22:56

"Lars" <lars9999@NOSPAMexcite.com> skrev i en meddelelse
> Hej NG
> Så har jeg opdateret med "ugens billede" på min hjemmeside:

Det var et lidt gråt billede...
Jeg tænkte ville det ikke være en ide, hvis du lavede din side sådan at det
billeder du villa have vi skulle se, lå øverst så man ikke skal bladre ned
til det..??
Bare en ide...

Med venlig hilsen
Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk
http://www.colourartphoto.no/index.html?cid=7&id=97

Fra : Lars

Dato : 25-11-02 23:21

"Tholo - www.tholofoto.dk" <Tholo@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
det
> billeder du villa have vi skulle se, lå øverst så man ikke skal bladre ned

Hej Thomas

Fin Ide'

Jeg retter siden

Mvh

Lars

Fra : Darksaint

Dato : 25-11-02 23:34

>Hej NG
>Så har jeg opdateret med "ugens billede" på min hjemmeside:
>
>http://home19.inet.tele.dk/ne/Ugens_billede.htm

Hej Lars
Personligt syntes jeg at det er lidt ærgeligt at billederne ikke er
større. Jeg syntes det "ødelægger" lidt af fornøjelsen at se på et
billede der er formindsket så meget.
Og det er da ikke fordi jeg kører i overdreven høj opløsning
(1024*768)

Hilsen
Thomas

Fra : Lars

Dato : 25-11-02 23:45

"Darksaint" <darksaintforever@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> billede der er formindsket så meget.
> Og det er da ikke fordi jeg kører i overdreven høj opløsning

Hej Thomas
Jeg har rettet billedernes størrelse nu- er det OK?
PS: er lige en uge foran pt....
mvh
Lars

Fra : Darksaint

Dato : 26-11-02 21:08

On Mon, 25 Nov 2002 23:45:23 +0100, "Lars" <lars9999@NOSPAMexcite.com>
wrote:

>Hej Thomas
>Jeg har rettet billedernes størrelse nu- er det OK?
>PS: er lige en uge foran pt....
>mvh
>Lars

Hej Lars
Ja jeg kan bedre lide den størrelse - helt klart. MEN jeg tror du skal
lave det så du har en "lille" version man kan klikke på - hvorefter
det store billede så komme frem.

Ellers er jeg bange for at din side kan blive lidt tung at loade.
Altså for de der 3 der sidder tilbage med deres modem :)

Hilsen
Thomas

Fra : Lars

Dato : 26-11-02 22:41

> [...]
>
> Ellers er jeg bange for at din side kan blive lidt tung at loade.
> Altså for de der 3 der sidder tilbage med deres modem :)

Hej Thomas

OK .- Men jeg tror at jeg laver en knap beregnet for de par
56K-modems-freaks der er tilbage i landet - hvor de ikke kommer ind på
siden, men på TDC's ADSL bestillingsside!

Mvh

Lars

Fra : Jens Olsen

Dato : 28-11-02 20:12

On Tue, 26 Nov 2002 22:40:30 +0100, "Lars" <lars9999@NOSPAMexcite.com>
wrote:

> [...]
>56K-modems-freaks der er tilbage i landet - hvor de ikke kommer ind på
>siden, men på TDC's ADSL bestillingsside!

Ja - bare hån os fattiglemmer. Vi er da mange (desværre). Jeg selv og
flere venner døjer med 56K og faktisk har to af mine bekendte kun 28K
modem.

Maskinen trænger nu også til en opgradering osv. men hvad skal komme
først?

Når behovet nu kun er lidt e-post samt lidt nyhedsgruppe så virker det
lidt overdrevet at ofre en ADSL.

Jeg tror nu nok, at de første ledige tusser hellere skal bruges til
det Canon S45 digitalkamera som jeg brænder efter, og til den tid har
mit boligselskab forhåbentlig fået etableret den kabeltilslutning som
de har lovet, så jeg igen tør vove mig ind og se Niels Ebbesens og
andres billeder igen uden at det tager hele natten.

Jens

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 28-11-02 20:38

Jens Olsen wrote:

> ..cut.. så jeg igen tør vove mig ind og se Niels Ebbesens og
> andres billeder igen uden at det tager hele natten.

Prøv fra det lokale bibliotek, deres forbindelser
plejer at køre rimmeligt godt, og det er helt gratis....:)

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 28-11-02 20:40

Jens Olsen wrote:

> Ja - bare hån os fattiglemmer. Vi er da mange (desværre). Jeg selv og
> flere venner døjer med 56K og faktisk har to af mine bekendte kun 28K
> modem.

Du behøver ikke at skamme dig, I er flertallet...

I følge /Nyt fra Danmarks Statistik, Nr. 128, april 2002/ havde

* 66% telefonmodem
* 21% ISDN
* 7% ADSL
* 6% bredbånd
* 1% andet

Undersøgelsen blev foretaget i 2001.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 27-11-02 10:18

On 26 Nov 2002 14:08:11 -0600, Darksaint
<darksaintforever@hotmail.com> wrote:

>On Mon, 25 Nov 2002 23:45:23 +0100, "Lars" <lars9999@NOSPAMexcite.com>
>wrote:
klip

>Ellers er jeg bange for at din side kan blive lidt tung at loade.
>Altså for de der 3 der sidder tilbage med deres modem :)
>
>Hilsen
>Thomas

Der er jo også noget der hedder kabelforbindelse (Stofa)
som koster 1 kr. pr. MB, så alt for mange gange 15 MB
bliver jo også til penge
mvh Ebbe

Fra : Lars

Dato : 28-11-02 06:56

"Ebbe Hansen" <ebbeh@mail1.stofanet.dk> wrote in message

> [...]
>

> Der er jo også noget der hedder kabelforbindelse (Stofa)
> som koster 1 kr. pr. MB, så alt for mange gange 15 MB

Hej Ebbe

Stofa= SOFA - er PISSE USTABIL og DE har ikke styr på en én potte pis.

Skift til noget stabilt - som f. eks.-TDC-ADSL - de er ikke en MB-Afgift -
og det koster det sammen som Stofa.

Jeg har tidlige haft SOFA-net - der er ca. 50-100 afbrydelser af din
forbindelse pr. uge ( fra 1 sekund til timer)

TDC er egentlig kedelig- idet jeg på 1 år ikke har haft en eneste afbrydelse
overhoved.... ( ikke eet sekund)

- Hvis du vil prøve din stabilitet - så prøv at flytte f. eks. en 200 GB-fil
mellem to servere UDEN repeater!

Hvis den stopper er den ustabil. ( 1 sekund er nok) Og den form for
stabilitet forlanger jeg SKISME.

Så forlang at få hvad du betaler for = FLATRATE og 110 % STABILITET.
( PS Du ser kun 20 % af Newsgrupperne - og indlæggene - hos hos Stofa )

Mvh

lars

Fra : Glenn [Odense]

Dato : 28-11-02 13:14

> Så forlang at få hvad du betaler for = FLATRATE og 110 % STABILITET.
> ( PS Du ser kun 20 % af Newsgrupperne - og indlæggene - hos hos Stofa )
>
> Mvh
>
> lars

Når vi nu er OT. Er du så glad for TeleDK's news-server? (Den var nede igen,
i nat)
Jeg er nemlig ved at møg-træt af den, og Stofa's skal man så heller ikke
hoppe over på. News.all.de spurter afsted, men man kan ikke sende fra den
mere.

Og lige en hjemmeside-kommentar:

Hvis du laver din "forside" som ikoner (eller lidt større), og så lader folk
klikke på dem for at se de store billeder, så kan alle være med.
(ImageReady kan faktisk gøre det for dig. Man peger bare på den mappen med
billederne, og så bliver der lavet ikoner og siderne bliver genereret med
knapper osv.)

Mvh. Glenn

Fra : Lars

Dato : 28-11-02 13:57

"Glenn [Odense]" <corbin@ofir.dk> wrote in message
> [...]

> billederne, og så bliver der lavet ikoner og siderne bliver genereret med

Du har ret i at newsserverne var nede - men ikke kun TCD- også Sunsite - Den
eneste der kørte var nogle private servere og tyske som du selv skriver -
har du prøvet "test.news.mediaways.net" - også en tysk server - den kørte
igår .( gratis server incl. binaere gr.)

Jeg vil når jeg får tid kikke på den med billedsiden....Jeg kendte ikke
denne funktionalitet - idet jeg som regel holder mig til Photoshop - men det
andet program er jo med.. så ...jeg kikker.

PS:
Mvh

lars