WannaSave nummer: Så er det åbnet!!!
Fra : DMJ

Dato : 03-03-01 16:51

Så er nummeret fra Telia til WannaSave telefonen blevet åbnet
Efter 10 dage.

DMJ

Fra : Holten

Dato : 03-03-01 20:59

Det er mine også blevet i dag. Ca. 12 dage efter modtagelsen.

Jeg bestilte 2 Nokia og ca. 5 dage senere 2 Erikssoner.
De 2 stk. Nokia kom efter 2 uger, og kort efter kom kortene.
Så kom der 2 kort mere, men nu en uge efter harj eg stadig ikke set skyggen
af mine Eriksson-telefoner.

Er der ligestillede her i gruppen, eller har de glemt mig ??

--
MVH

Holten
________________________________
Livet er for kedeligt til biler under 200 HK

Fra : Kenneth Olsen

Dato : 03-03-01 21:26

Holten skrev:

> [...]
> af mine Eriksson-telefoner.
>
> Er der ligestillede her i gruppen, eller har de glemt mig ??

Jeg fik mit kort fredag sidste uge, og venter også stadig på telefonen,
så du er ikke alene

--
Kenneth Olsen
E-mail: kenneth@olsen.dk

Fra : Leif Nordmand Anders~

Dato : 03-03-01 21:52

Hej Holten,

On Sat, 3 Mar 2001 20:58:39 +0100, "Holten" <audi200@mail.dk> wrote:

> [...]
>af mine Eriksson-telefoner.
>
>Er der ligestillede her i gruppen, eller har de glemt mig ??

Da jeg bestilte min Nokia, stod der under betingelser, at hvis man i forvejen
havde abonnement hos Telia, så kunne man kun bestille 1 telefon (jeg prøvede
ikke at bestille flere). Måske kan du ikke få mere end 2 !!

MVH Leif.

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 04-03-01 12:15

"Leif Nordmand Andersen" <lna@spamfilter.dk> skrev i en meddelelse
> Da jeg bestilte min Nokia, stod der under betingelser, at hvis man i forvejen
> havde abonnement hos Telia, så kunne man kun bestille 1 telefon (jeg prøvede
> ikke at bestille flere). Måske kan du ikke få mere end 2 !!

Jo, jeg har fået 4.

--
Mvh. Morten Fruergaard, som har disse 2 biler til salg. Tlf.: 21230025
Fiat Uno 70 SXie, '90, grå, 100T km, el-ruder, c-lås, tågelygter, sænket

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 04-03-01 16:36

Morten Fruergaard skrev:

>Jo, jeg har fået 4.

Ja, men de står jo ikke alle i dit navn, vel?

Telia har vist en politik der siger max. 2 ab. pr. person. Så vidt jeg
husker, så fik du oprettet to i dit eget navn, og to i din kærestes
navn, right?
--
venligst
/Lasse

Tjen penge på nettet: http://tjenpenge.com/

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 04-03-01 18:20

> Telia har vist en politik der siger max. 2 ab. pr. person. Så vidt jeg
> husker, så fik du oprettet to i dit eget navn, og to i din kærestes
> navn, right?

Nej. 4 til mig og 4 til kæresten.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 04-03-01 18:37

Morten Fruergaard skrev:

>Nej. 4 til mig og 4 til kæresten.

OK, så misforstod jeg...

Hmm, mærkeligt de siger de kun vil give hver mand 2 ab., og så sender
dem ud alligevel.

Fra : jan steen sørensen

Dato : 05-03-01 08:02

du er nok bare smuttet igennem, uden at de har "fanget" dig i "kampens hede"
- ville ikke reklamere så meget, da der står at du kun kan (må) bestille 2
stk. - men tillykke til dig og kæresten.
Jan

Fra : Den sure ..........

Dato : 05-03-01 10:51

Ja man skal da kun tænke på sig selv. Tænk på dem som ikke fik nogen
telefonfon pga. at sådan nogen som jer.

Hvorfor fik i ikke flere ? Føj for pokker.

/Den sure

Fra : Carsten Riis

Dato : 05-03-01 11:03

"Den sure .........." wrote:

> Ja man skal da kun tænke på sig selv.

Ja, det gør du jo også.

Du tænker da også kun på at du ikke fik en telefon.

> Tænk på dem som ikke fik nogen
> telefonfon pga. at sådan nogen som jer.

Og?

> Hvorfor fik i ikke flere ? Føj for pokker.

Nååååå, du må da hellere skælde ud på Wanna-save over, at de ikke har
styr på hvem de sender/udleverer telefoner til.

Som venter på sin Ericsson A2618s, men har fået en N3210. Min kæreste
venter stadig på hendes N3210.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis (for email: se godt efter i headeren)
Vær med til at redde liv ca. 4 gange pr. år

Fra : Carsten Riis

Dato : 06-03-01 10:52

Carsten Riis wrote:

> Som venter på sin Ericsson A2618s, men har fået en N3210. Min kæreste
> venter stadig på hendes N3210.

Tja, så er der kommet 2 mobilos til min kæreste og mig.

Jeg mener bare, at jeg fik bestilt en Ericsson, men jeg fik altså en
Nokia. Ikke at jeg er specielt ked af det. For nu har jeg to.

Simkortene kom også idag. I en anden forsendelse. Sådan er det.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis (for email: se godt efter i headeren)
Hvis du i emnelinjen begynder med Sv: så kan ikke alle læse dine

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 05-03-01 11:05

"Den sure .........." <xx@xx.xx> skrev i en meddelelse
> Ja man skal da kun tænke på sig selv. Tænk på dem som ikke fik nogen
> telefonfon pga. at sådan nogen som jer.

De skulle da bare have været hurtigere ude..

> Hvorfor fik i ikke flere ? Føj for pokker.

Har du ondt i røven..?

Og du er ikke engang mand/kvinde/tøsedreng nok til at stå ved dit
indlæg. "Den Sure" tsk. tsk.

Fra : Holten

Dato : 05-03-01 20:46

Den sure .......... skrev i meddelelsen
<6oJo6.6425$fK3.311802@news000.worldonline.dk>...
>Ja man skal da kun tænke på sig selv. Tænk på dem som ikke fik nogen
>telefonfon pga. at sådan nogen som jer.
>
>Hvorfor fik i ikke flere ? Føj for pokker.

Jantelov !!

Prøv er nr. større i sko; dine klemmer vist.

MVH

Holten

Fra : Bernhard Mogens Ege

Dato : 06-03-01 14:27

> Den sure .......... skrev i meddelelsen
> <6oJo6.6425$fK3.311802@news000.worldonline.dk>...

> Jantelov !!

> Prøv er nr. større i sko; dine klemmer vist.

Det har da intet med Janteloven at gøre??? Det er da ren grådighed. Du
har sikkert også noget gær tilbage?

Bernhard

Fra : Christian Bech

Dato : 07-03-01 19:09

Bernhard Mogens Ege <bme@miba.auc.dk> wrote:

> Det har da intet med Janteloven at gøre??? Det er da ren grådighed. Du
> har sikkert også noget gær tilbage?

Jeg har også lidt svært ved at se, hvad man skal med to mobiltelefoner
for ikke at tale om otte. Men mest af alt har jeg svært ved at forstå,
at wanna-save har nogen fordel ved at forære mere end en telefon væk pr.
bruger. Dels burde markedsføringseffekten være stor nok ved en telefon
pr. hoved og dels opfordrer de indirekte folk til at være griske.

Spørgsmålet er om ikke Telia bliver træt af alle de dårlige kunder de er
blevet skaffet på halsen? Når de skal oprette en tre-fire abonnementer
pr. husstand, er chancen for profit til at tage og føle på. I hvert fald
er det gode tilbud blevet afløst af et, der er noget mere favorabelt for
Telia.

Om ikke andet kan "Den sure" håbe på at få sin hævn, hvis
'hamstringshajerne' glemmer at opsige deres abonnement

--
Christian

Fra : Carsten Riis

Dato : 07-03-01 19:39

Christian Bech wrote:

> Om ikke andet kan "Den sure" håbe på at få sin hævn, hvis
> 'hamstringshajerne' glemmer at opsige deres abonnement

Tja, jeg sætter en note i min kalender. Så deeet.

Fra : John R. Jensen

Dato : 08-03-01 00:06

> Tja, jeg sætter en note i min kalender. Så deeet.

Jeg har intet imod om folk så bestilte 10 telefoner....

Hvad jeg ikke kan forstå er, hvad folk vil med 2+ telefoner. Nokia 3210 er
jo efterhånden ved at være en halv gammel telefon, der (så vidt jeg ved)
ikke længere produceres. Det betyder formentlig at de ikke er så lette at
komme af med, som nogle nok håber på, ikke mindst fordi der er så mange af
dem. Ok, de kan bruges som reservedele (display osv.), men man skal da være
temmelig klodset, hvis man har brug for mere end een ekstra telefon pr.
husstand til reservedele.

Jeg har selv fået en Ericsson. Jeg har aldrig haft en Ericsson før, så jeg
ville da lige prøve sådan en karl, når nu tilbudet var der. Samtidig giver
det mig så også mulighed for at undersøge, hvordan Telia's dækning/service
er, da jeg heller ikke tilligere har haft Telia abonnement.

--
Best Regards/Med venlig hilsen

John R. Jensen

Fra : Carsten Riis

Dato : 06-03-01 12:10

DMJ wrote:

> Så er nummeret fra Telia til WannaSave telefonen blevet åbnet
> Efter 10 dage.

Jeg har lige fundet min første telefon. Og den er også blevet åbnet.
Nå den pakker jeg ned igen.

Fra : Morten Larsen

Dato : 06-03-01 20:13

Carsten Riis skrev i meddelelsen <3AA4C5AE.1D1C37AB@car_ST_en.dk>...

>Jeg har lige fundet min første telefon. Og den er også blevet åbnet.
>Nå den pakker jeg ned igen.

I går fik du to, og i dag kom den første, nu er jeg jeg sgu i tvivl om
din
oprigtighed. du skrev i går " <<< Tja, så er der kommet 2 mobilos til

Morten !?

Fra : Carsten Riis

Dato : 06-03-01 23:44

Morten Larsen wrote:

> I går fik du to, og i dag kom den første, nu er jeg jeg sgu i tvivl om
> din
> oprigtighed.

Læs nu lige hvad jeg skrive ik.

I <news:3AA4B333.16BAE186@car_ST_en.dk> af Tue, 06 Mar 2001 10:51:31
skrev jeg, at der kom to mobilos til mig og min kæreste. Altså en til
hver.
På jævnt dansk: På posthuset lå to pakker som kunne hentes.

I det indlæg som du svarer på, skriver jeg, at jeg har _fundet_ min
første telefon. Dvs. at jeg har haft den, men har fundet den frem
igen.

Alt i alt har vi 3 telefoner (to af mine og en til min kæreste).

Okay?

Og begge beskeder var fra idag, hvis du skulle være i tvivl.

Fra : Carsten Riis

Dato : 07-03-01 00:23

Carsten Riis wrote:

> Alt i alt har vi 3 telefoner (to af mine og en til min kæreste).

I det nyeste følgebrev, så stod der, at der kan gå op til ti dage før
telefonen bliver åbnet.
Tidligere stod der 48 timer. Så de har lært at tidligere fejl.

Fra : ZeFFeZ Praetorian

Dato : 07-03-01 00:40

åbenbart ikke helt.. det er 12 dage siden jeg fik mit simkort.. og 14
dage siden jeg fik telefonen.. virker stadig ikke... :\

/ZeFFeZ

Carsten Riis wrote:

> [...]
> Hvis du i emnelinjen begynder med Sv: så kan ikke alle læse dine
> indlæg. Ret det venligst til Re: . Se hvordan på du kan gøre det

   ----------- Signature -----------
<|=-=|> ICQ UIN: 14190557 <|=-=|>

Missing an E-mail account for all the spam?
   http://themail.com/ref.htm?ref=2108922
Not Making Money Online?
   http://home1.stofanet.dk/zeffez/
   Http://www.wanna-save.com/default.asp?GuestID=10193144

Fra : Carsten Riis

Dato : 07-03-01 00:58

ZeFFeZ Praetorian wrote:

> åbenbart ikke helt.. det er 12 dage siden jeg fik mit simkort.. og 14
> dage siden jeg fik telefonen.. virker stadig ikke... :\

Tja, tålmod tålmod.
Jeg har alligevel ikke tænkt mig at bruge Telia som samtaleoperatør.
Jeg venter bare de 6 måneder for simlocken. Og vupti, så kommer mit
nuværende simkort (fra Mobilix) over i Nokiaen. Plus at jeg har en
Nokia i "reserve".

Er der nogen af jer som tilfældigvis har erfaringer med de covers med
klap til Nokia3210. http://www.thansen.dk har nogen. Jeg tænker på om
klappen måske forringer lyden fordi mikrofonen bliver "forhindret" i
at modtage lyden fra stemmen.

Kunne jeg få dig til at kigge lidt på
http://www.usenet.dk/netikette/quote.html og
Så bliver det meget nemmere at se, hvad du svarer på. Og dine reklamer
kommer i de afstukne rammer.
På forhånd tak.

Fra : Morten Larsen

Dato : 07-03-01 12:22

> [...]
>hver.
>På jævnt dansk: På posthuset lå to pakker som kunne hentes.

cut

Sorry - min fejl

i øvrigt holder de 10 dage ikke alligevel, ikke hos mig.
der er nu gået 12 dage, og der er ikke åbnet endnu

Morten

Fra : Carsten Riis

Dato : 07-03-01 12:30

Morten Larsen wrote:

> Sorry - min fejl

Jeg kender fornemmelsen

> i øvrigt holder de 10 dage ikke alligevel, ikke hos mig.
> der er nu gået 12 dage, og der er ikke åbnet endnu

Tja, jeg har alligevel ikke tænkt mig at bruge Telia som
"samtaleoperatør". Så nokia'erne ligger bare og venter på at
simlock-koden kan frigives. Det bliver vel engang til
august/september.

Forresten har I set, at man ikke kan købe Nokia3210 hos Teledanmarks
telebutik længere. I hvert fald, hvis man ser på deres hjemmeside.
Er 3210 måske på vej ud?

Fra : Erland Stig Bredgaar~

Dato : 07-03-01 12:41

"Carsten Riis" <carsten@car_ST_en.dk> skrev i en meddelelse

> Er 3210 måske på vej ud?

Så vidt jeg har forstået er 3210 udgået af produktion pr. 1. januar 2001,
men der ligger jo nok stadig nogle stykker på lager...

Erland

Fra : Carsten Riis

Dato : 07-03-01 16:09

Erland Stig Bredgaard wrote:

> Så vidt jeg har forstået er 3210 udgået af produktion pr. 1. januar 2001,
> men der ligger jo nok stadig nogle stykker på lager...

Det er derfor de er så billige

Så gad vide, hvornår tilbehøret holder op med blive udbudt.