Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
negativmappe
Fra : Mikael

Dato : 03-03-01 16:23

Jeg er lige begyndt på sort-hvid fotografi, men der er opstået et mindre
problem: plastik-negativlommer er for brede til at kunne være i mapper af
almindelige størrelser. Jeg var nede i en fotoforretning, og de ville tage
ca 120 kr for en enkelt mappe. Kan det virkelig passe, at det ikke kan fås
billigere? Er der nogen, der evt. ved, hvor man kan få sådan nogle
billigere?

På forhånd tak,
Mikael

Fra : Jensen

Dato : 04-03-01 21:21

Jeg køber pergament negativlommer, jeg mener der er Ca. 120 kr. for 100
stk., men det er noget siden jeg købte sidst så de kan være steget, dem
sætter jeg i alm. ringbind. Der kan være en hel film i når jeg klipper dem i
6 stk. strimler så prisen er ikke så afskrækkende.

Jensen