Mobillogo til Debitel
Fra : Fl. Jacobsen

Dato : 03-03-01 16:24

Jeg har købt en Nokia 3210 med debitelabonnoment til min datter. Jeg har
forgæves forsøgt at sende forskellig logos, men de modtages slet ikke.
Debitel oplyser, at dem der umiddelbart er tilgængelige f.eks. på sol.dk kun
kan benyttes hvis man har Sonofonabonnoment.
Da det nærmest er kult blandt de unge at personificere sin mobil, så sidder
jeg med et problem.
Hvad kan der gøres ? - Jeg må have ro.

Mvh
Flemming

Fra : Niels Weyhe

Dato : 03-03-01 20:46

Det kan jo ikke passe... Jeg fik et sendt via sol.dk.... Personen der sendte
det skulle være oprettet som bruger af sol...

Niels Weyhe.

Fra : Jane & Otto

Dato : 05-03-01 12:50

"Niels Weyhe" <niels@weyhe.dk> skrev i en meddelelse
> Det kan jo ikke passe... Jeg fik et sendt via sol.dk.... Personen der
sendte
> det skulle være oprettet som bruger af sol...

Jeg brugte Dingelink.dk med telefona abb., det virkede fint.

mvh. otto

Fra : Le Moi

Dato : 03-03-01 22:04

Du kunne også prøve at gemme logoerne som bmp også sende dem via SmartSMS.
Men det virker kun hvis du har et "gammels Dauvs" anlog modem. Du kan se på
min hjemmeside hvordan du instiller og sender via SmartSMS længere nede
skriver jeg adr. Du kunne også prøve www.speedytomato.com

--
Mvh. Emil Saksager
http://nokia-heaven.dk3.com

Fra : Manhatten

Dato : 05-03-01 14:07

> Debitel oplyser, at dem der umiddelbart er tilgængelige f.eks. på sol.dk
kun
> kan benyttes hvis man har Sonofonabonnoment.

Det passer bare ikke. De kan bruges til Debitel, har jeg selv gjort for ikke
særligt længe siden.

Jeg har også lige netop i går benyttet Sol.dk med WOL mobile.

Man skal bare oprette sig som bruger og det er gratis og det koster heller
intet at sende logoerne. :)

/Manhatten