Bigbrother ringetone og logo fra Danmark :~
Fra : Michael

Dato : 03-03-01 15:40

Er det kun mig der ikke kan modtage ringetone og logo fra bigbrother.dk,jeg
har mobilix abn og har prøvet flere gange hvor intet sker..nogle der kan
hjælpe ller har modtaget det ?
/michael

Fra : JK

Dato : 03-03-01 20:00

"Michael" <michael@vvs.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> /michael
>
>Jeg har godt nok TDC eller VIC om man vil. Har ikke haft nogle problemer.

JK

Fra : Manhatten

Dato : 03-03-01 22:15

> bigbrother.dk,jeg

Hehe - jeg har World Online Mobile og heller ingen problemer *GG*

/Manhatten

Fra : PsHdO

Dato : 04-03-01 17:26

Var der ikke en der gad og smide den midi-fil det drejer sig om i dk.binaer
??
Mvh.
Peter

Fra : TF

Dato : 06-03-01 00:42

"Michael" <michael@vvs.dk> skrev i <97qvmo$2cg$1@news.inet.tele.dk>:

>Er det kun mig der ikke kan modtage ringetone og logo fra
>bigbrother.dk,jeg har mobilix abn og har prøvet flere gange hvor intet
>sker..nogle der kan hjælpe ller har modtaget det ?
>/michael

Ligeså her... kunne det tænkes det var nogle bestemte nummerserier, det
ikke fungerede med? Jeg har 2685xxxx

/TF

Fra : Hans Pedersen

Dato : 06-03-01 19:59

On Mon, 05 Mar 2001 23:41:38 GMT, pisces@fnuck.dk (TF) wrote:

>Ligeså her... kunne det tænkes det var nogle bestemte nummerserier, det
>ikke fungerede med? Jeg har 2685xxxx

Jeg kan heller ikke... 2683xxxx på Nokia 6210 her.

--
Hans Pedersen
ICQ: 9178476