MS Windows
briani 27239
MSN 5,0 Hjælp ønskes !!
Fra : Johnny

Dato : 25-11-02 12:53

Hej.... Jeg har installeret MSN 5.0 på min XP pro version af Windows. Nu er
mit problem bare at jeg stadig også har den "gamle" MSN 4,xx ! Det er da
normalt at når man opdatere MSN at den så overskriver den tideligere Version
! Men det har den ikke gjort i dette tilfælde !

Nogen der kan hjælpe mig her =???

Fra : One Fat Ugly Knob

Dato : 25-11-02 13:11

Kig lige her:
http://www.dougknox.com/xp/tips/xp_messenger.htm

Mvh,
OFUK

Fra : Lasse

Dato : 25-11-02 13:12

Tryk Start / Kør skriv :

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

så sletter du den gamle udgave, kig på tidligere indlæg, det har været oppe
før
--
Lasse (8900)

YOU`LL NEVER WALK ALONE