FØJ :-(
Fra : Mette B. Rahm

Dato : 25-11-02 12:23

Kender I de mus man kan købe hvor der er catnip indeni ? De fås i lyserøde,
lyselå sorte og hvide (de farver har jeg set dem i) og kattene ELSKER dem !

Robin elsker dem faktisk så meget at når han får en skal den smides ud efter
MAKS 10 minutter - derfor havde jeg i fredags givet Robin og Sofie en mus
hver - Robin spiste selvfølgelig sin med det samme (altså dræbte den, bed
halen af og begyndte at spise af "indmaden") - Sofie legede med sin,
slikkede den og hyggede sig gevaldigt - da hun så ikke gad den mere (hun
spiser dem nemlig ikke) så gik Robin over til den - Nu gad jeg ikke feje en
gang til og syntes at den mus kunne Sofie da få senere så jeg puttede musen
op i en plastikpose og ind til resten af legetøjet.
Så finder jeg den her for 5 min siden - den er blevet MUGGEN !!! Der er
grønne og hvide mugpletter over hele musen - FØJ siger jeg bare :-/
Så til alle jer andre, lad jeres katte dræbe disse mus med det samme og smid
dem så ud bagefter, ikke noget med at gemme til senere brug *grin*

Mette

--
-----
Gillian's Norske Skovkatte