Abit KR7A-RAID bundkort med RAM probs
Fra : Anders Reinhardt Han~

Dato : 25-11-02 11:58

Jeg købte i februar et ABIT KR7A-RAID
(http://makeashorterlink.com/?B29961E82) og et Apacer 256 MB DDR PC2100
RAM modul. Jeg købte for et par uger siden et Kingston 256 MB DDR PC2100
RAM modul. De kører fint hver for sig på boardet og boardet kører også
fint med begge to, men for det meste erklærer boardet at der kun er 256
MB ram. Indimellem kan jeg få det til at detektere de 512 men som regel
ikke. Jeg kører med den nyeste revision af bios og jeg har prøvet at
flytte rundt på rammen. Jeg fik selvfølgelige ikke tjekket
www.cmtlabs.com for at kigge efter certficeret ram til mit
bundkort(ingen af dem er listet som testet). HVAD GØR JEG

/Anders
PS. Svar med cc til mig jeg ser ikke altid på USENET