Er der nogen der kan guide mig igennem?
Fra : Dennis

Dato : 25-11-02 10:43

Jeg overvejer meget kraftigt at skifte min ISDN linje ud med noget
hurtigere, men hvad skal jeg vælge?

Vi kan ikke få stofa her i byen så hvad kan man ellers vælge?

Det jeg er ude efter er en forbindelse som har flatrate men når jeg går ind
og regner på de mange tilbud man få ind af døren er det i den sidste ende
væsentlige dyrere end det jeg har nu.

Hvad er PT den billgst flatrate forbindelse på market og hvor stabil er den?

Dennis

Fra : Listen

Dato : 25-11-02 13:06

"Dennis" <cfs11807sletdette@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> væsentlige dyrere end det jeg har nu.
>
> Hvad er PT den billgst flatrate forbindelse på market og hvor stabil er

Det hjælpe en del hvis du lige vil nævne om du har fastnet telefon og hos
hvem. Det skyldes, at nogle udbyder binder deres adsl sammen med leverancen
af telefon.

Prisen på adsl vil for de fleste ligge over den pris man giver for internet
via telefonmodem. Tilgengæld har jeg oplevet at man begynder at bruge
internettet på en anden måde. Nu bliver det når jeg har brug for det og ikke
når det kan svare sig iht.prisen pr. minut.

Hilsen
Kim

Fra : Dennis

Dato : 25-11-02 20:19

> [...]
ikke
> når det kan svare sig iht.prisen pr. minut.

Vores fastnet telefon er hos TDC og vores internet er hos Cybercity.

Dennis

Fra : Listen

Dato : 26-11-02 00:14

> Vores fastnet telefon er hos TDC og vores internet er hos Cybercity.

Så synes jeg skal vælge en af tdcs løsninger. Har du løst til at skifte
telefonudbyder, er Tele2 vist det billigste. Hvis du ønsker at have
valgfrihed med hensyn til telefonudbyder kan du vælge mellem Cybercity og
Tiscali - her vil jeg nok vælge Cybercity.

Alt det her afhænger dog af om udbyderen er på din telefoncentral. Tdc og
Tele2 er landsdækkende mens Cybercity vist bliver det til nytår.

Personligt bruger jeg Cybercity (lidt dyrere end tdc og tele2), hvilket
skyldes at det bare køre og klagerne er få (her i nyhedsgrupperne) også
bryder jeg mig ikke om at blive låst på et produkt, for at få et andet. Hvis
du kan leve med det, så vælg frit

Hilsen
Kim

Fra : Emil

Dato : 28-11-02 00:26

> Vores fastnet telefon er hos TDC og vores internet er hos Cybercity.

Jeg ville klart vælge Cybercity da du allerede er hos dem og da de imo
leverer det bedste produkt. De er vist en lille smule dyrere om måneden end
TDC men det er prisen værd.

--
*/Emil

Fra : Bernd Uthoff

Dato : 25-11-02 21:51

Jeg har haft adsl i nogle uger og er meget glade for det. økonomisk set er
det en "dårlig" forretning. Mit internetforbrug låg på ca. 30 timer, som
svarede til ca.100 kr. + - 20kr.. (isdn med kun den én kanal). På den anden
side, hvis man nu har et par unger som også skal på nettet og man kan være
på i 24 timer om dagen med 256 k, er det efter min mening en luksus jeg ikke
vil undvære.

Det eneste som har været meget trist ved skiftet til adsl , var den lange
ventetid og det kaos med registrering, regning og support hos min
teleudbyder (Tele2). Priserne for adsl er næsten det samme om enten de heder
tdc eller tele2 ..

Fra : jens

Dato : 16-12-02 18:10

en fænomenal udbyder er efter min ringe mening arrowhead
hvis det er en mulighed.
www.arrownet.dk