Kryds fingre (OT)
Fra : John Sahl

Dato : 25-11-02 10:00

Klokken 10.30 gaar Sabina ind til jobsamtale.
Droemmejobbet skal scores. Venlige tanker bedes sendt i
hendes retning *S*

--
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk
Vi har afsløret listen over årets Robinsonfinalister

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 25-11-02 10:12

VI krydser for dig Sabina

--

Hilsen Nina
www.tendertribes.dk

Fra : Trine A.

Dato : 25-11-02 11:39

ALT har været krydset *gg* ...kan vi snart afkrydse???

Knus
Trine

Fra : Birgitte

Dato : 25-11-02 11:45

Alt er også krydset her,- sidder endda med pegefingersystem og taster
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Inger Kaya

Dato : 25-11-02 12:10

både poter og fingre er krydset her....
håber vi snart kan udbryde i glædesjubel.

/ Inger Kaya
DK-Pisik
www.pisik.dk

On Mon, 25 Nov 2002 10:00:21 +0100, "John Sahl"

Fra : Camilla Larsen

Dato : 25-11-02 16:23

Håber og krydser aaaalt hvad jeg kan. Er selv et rystende nervevrag
pga projektfremlæggelse om 2 timer.

Lægger I lige besked så snart I ved hvad det er blevet til??
--
Camilla

Fra : Inger Kaya

Dato : 25-11-02 17:15

<klip>
Er selv et rystende nervevrag pga projektfremlæggelse om 2 timer.
<klip>

Jamen så held og lykke til dig også
Håber det går dig vel...

/ Inger Kaya
DK-Pisik
www.pisik.dk

Fra : Camilla Larsen

Dato : 25-11-02 17:34

Hejsa kan se den kom sent til gruppen.

Jeg var oppe kl 13.55 og fik et pænt 8 tal*S*
--
Camilla

Fra : Birgitte

Dato : 25-11-02 17:59

Hej Camilla
Et kæmpe tillykke med det flotte resultat Godt gået
Missetanker fra Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Camilla Larsen

Dato : 25-11-02 18:18

Taaaak*S*...Jeg er også godt tilfreds nu*G*

--
Camilla