3410 el. 3510 ?
Fra : Jensn

Dato : 25-11-02 08:20

Hej

Vores 12 årige søn ønsker sig en Nokia 3410 eller 3510 - hvilken kan bedst
anbefales til en pilfingret og nysgerrig knægt ?

Mvh.
Jensn

Fra : -mjp-

Dato : 25-11-02 13:45

--klip--
> Vores 12 årige søn ønsker sig en Nokia 3410 eller 3510 - hvilken kan bedst
> anbefales til en pilfingret og nysgerrig knægt ?
--klip--

Jeg ville prøve at finde ud hvad han ville bruge tlf til udover at
telefonere og sms'e
Kig evt. her:
http://www.nokia.dk/mobiltelefoner/jamfor/jamfor.php
Dette er en sammenligning af de to telefoner..

Hvis han er så pilfingret så var det måske mere et ? om i skulle overveje en
anden telefon _UDEN_ wap da det nemt kan koste en del ekstra med mindre han
selv skal betale for abonnementet..

Bortset fra det ville jeg personligt nok vælge en 3510..

Håber det hjælper

------
Mvh
-mjp- Odense..
------
x skiftes ud med - ved besvarelse via mail...

Fra : Jesper Høyer

Dato : 25-11-02 23:57

Jeg ville også helt sikkert vælge 3510, den er langt bedre end 3410.
Man kan jo altid slå wap fra, hvis han ikke skal kunne bruge det.

Fra : -mjp-

Dato : 26-11-02 07:15

-klip-
> Jeg ville også helt sikkert vælge 3510, den er langt bedre end 3410.
> Man kan jo altid slå wap fra, hvis han ikke skal kunne bruge det.
-klip-

Ja, det er rigtigt sorry

Håber da stadig i kan bruge svarene!

-mjp- Odense..
--
x skiftes ud med - ved besvarelse via mail...

Fra : Kristjanhansen

Dato : 14-01-03 20:41

"Jesper Høyer" skrev d. 25-11-02 23:57 dette indlæg :
> Jeg ville også helt sikkert vælge 3510, den er langt bedre end 3410.
> Man kan jo altid slå wap fra, hvis han ikke skal kunne bruge det.
>
> "Jensn" <m3m5@hotmail.com> skrev i en meddelelse

TABER det kan man nok os på 3410 Du ved ikke hvad du taler om mand..
Jeg har en 3410 og den er bedre en 3510-klods-kæmpe fon.. 3410 har JAVA
som 3510 ikke har en 12-årig gider ikke bare sende beskeder og ringe nej
han vil sgu os spille på den..!!! jeg synes du lugter..

øhhmm-.... så siger du den er skod..!! jamen hva ved du..!! har du den
NEJ HAR DU EN 3510 JAAAH UPS GAMLE NISSE..!!! HAHAHAHAHAHAHA rå
taber..!!

http://www.kandu.dk/

Fra : Fischer

Dato : 26-11-02 08:15

> Vores 12 årige søn ønsker sig en Nokia 3410 eller 3510 - hvilken
> kan bedst anbefales til en pilfingret og nysgerrig knægt ?

Helt klart 3410.
Sådan en knægt har sikkert mere sjov ud af at kunne lægge nye spil (Java)
ind end af GPRS og kalender-funktion.

*Fischer

Fra : Jesper Høyer

Dato : 28-11-02 21:38

> Helt klart 3410.
> Sådan en knægt har sikkert mere sjov ud af at kunne lægge nye spil (Java)
> ind end af GPRS og kalender-funktion.
>
> *Fischer

3510 kan det samme som 3410, plus mere, og den er pænere og bedre end 3410.
Du får jo også java i 3510!!!

Fra : Fischer

Dato : 28-11-02 22:22

> 3510 kan det samme som 3410, plus mere

Ikke ifølge Nokia's hjemmeside.

> Du får jo også java i 3510!!!

Hvor får du det fra?

*Fischer

Fra : Kristjanhansen

Dato : 14-01-03 20:44

"Fischer" skrev d. 28-11-02 22:22 dette indlæg :

> Ikke ifølge Nokia's hjemmeside.

> Hvor får du det fra?
>
> *Fischer
>
> 3410 er bedre og har JAVA det demo-java 3510 har kan kun downloade
ringetoner hvor fedt er det..!!!!

http://www.kandu.dk/

Fra : Kristjanhansen

Dato : 14-01-03 20:36

Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 26-11-02 14:24

> Vores 12 årige søn ønsker sig en Nokia 3410 eller 3510 - hvilken kan
> bedst anbefales til en pilfingret og nysgerrig knægt ?

Hvornår har han fødselsdag?
Har i overvejet at give ham et "gavekort" og så vente til at 3510i kommert?
det er en 3510 med farveskærm.. og revideret (staveplade) software

Mvh.
Hans-Jacob
OE feat. OE-Quotefix

Fra : Jensn

Dato : 27-11-02 06:42

"Hans-Jacob Møgelmose" <zster87@Ga-Jol-foreverhotmail.com> skrev i en
meddelelse news:arvsnn$a7o$1@sunsite.dk...

> [...]
kommert?
> det er en 3510 med farveskærm.. og revideret (staveplade) software

Hej

Det har han på søndag - men det bliver jo også tid til julegaver - ved man
hvornår at 3510i kommer ?

Mvh.
Jensn

Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 27-11-02 11:29

> Det har han på søndag - men det bliver jo også tid til julegaver -
Hmm havde håbet på at det var i januar eller sådan noget....
> ved man hvornår at 3510i kommer ?
Nokia skriver 3 sidste måneder i 2002 men hvis Nokia holder stilen skal du
ikke regne med før 1-2 uger efter nytår.....
Tro mig da jeg var 13 og lige havde fået telefon... Jo mere blæret... des
bedre.. Så jeg tror han bliver en del mere glad for at få en med
farveskærm...
Det er nu også sjovere med Farve-baggrunde og Farve-spil...... For barnets
skyld (Kender en hvis Far blev så vild med telefonen at han byttede sim-kort
og skyndte sig på arbejde næsten hverdag :)

Mvh.
Hans-Jacob
OE feat. OE-Quotefix