Siemens ME45 - hvor mange SMSer med Telmor~
Fra : Frank W

Dato : 25-11-02 07:53

Hej igen.

Er der nogen med et Telmore simkort (eller generelt bare nogen med
denne telefon) & en Siemens ME45 mobiltelefon, som kan oplyse hvor
mange SMS'er telefonen kan indeholde. Det ses under
MENU->beskeder->Indbakke / udbakke.

/Frank

Fra : Uffe S. Callesen

Dato : 27-11-02 18:20

Jeg har en ME45 og Telmore - men hvad er det helt præcist du efterlyser ??
ME bruger mig bekendt et indbygget ram lager til at gemme alle informationer
i - så hvis du har en kort telefon liste er der sikkert plads til flere
SMS'er..

Kort fortalt tror jeg du kan have _rigtig_ mange SMS'er på den.

Fra : Frank W

Dato : 27-11-02 23:02

On Wed, 27 Nov 2002 18:20:00 +0100, "Uffe S. Callesen" <usc@pc.dk>
wrote:

>Jeg har en ME45 og Telmore - men hvad er det helt præcist du efterlyser ??

Om det var betinget af hvor mange SMS'er der kunne gemmes i Telefonen
alt efter hvilket kort man bruger da jeg med mit Telmore kort kan jeg
gemme 35 på simkortet og 25 i telefonen. Og med mit Sonofon simkort
kun kunne gemme 25 i telefonen og ingen på simkortet.

Det lød jo ikke af ret meget, men har dog fundet ud af i mellemtiden
at der var en fejl i mit Sonofon simkort.

>ME bruger mig bekendt et indbygget ram lager til at gemme alle informationer
>i - så hvis du har en kort telefon liste er der sikkert plads til flere
>SMS'er..

Ja det fandt jeg ud af..ARKIV funktionen er OK!

>Kort fortalt tror jeg du kan have _rigtig_ mange SMS'er på den.

Det regner jeg også med at jeg kan

/Frank