MS Windows
briani 27239
Q: MSN
Fra : Klostervej

Dato : 25-11-02 07:53

Hej!
Håber dette er den rigtige gruppe, ellers tager jeg gerne imod en opfordring
til at smutte et andet sted hen .

Jeg har MSN installeret på min XP Pro version. Jeg har også en
hotmailaddresse. På denne hotmail modtog jeg mail fra Hotmail Staff, og her
kunne jeg læse om lidt forskelligt. Der var bl.a. et link på siden til
nyeste MSN-version. Det ville jeg selvfølgelig gerne have, jeg har også
tidligere opgraderet til nyere version. Mit problem er imidlertid, at jeg nu
har to MSN'er på min maskine - og det er jo noget rod. Tidligere har den man
har opgraderet til blot overskrevet den gamle.

Den oprindelige hedder Windows Messenger (ver. 4.7) og den nye hedder MSN
Messenger (ver. 5.0). Så vidt jeg ved, så er de begge XP kompatible. Det
tjekkede jeg i hvert fald for dem begge inden installation, men måske
tjekkede jeg ikke godt nok...

Kan du hjælpe mig med, hvordan jeg får ordnet, så jeg kun har én MSN (gerne
helst den nyeste).

Mvh Dorthe Baadsgaard

Fra : Torben Jensen

Dato : 25-11-02 14:27

Klostervej <dorthe2107@hotmail.com> skrev:
> [...]
>tjekkede jeg ikke godt nok...
>
>Kan du hjælpe mig med, hvordan jeg
>får ordnet, så jeg kun har én MSN (gerne

hej Dorthe

jeg havde også to msn på maskinen, i går da jeg
lokkede på poppede msn op og sagde der var kommet en
ny udgave af msn,og om jeg ville installere den,jeg
sagde ok, så nu har jeg kun en msn 5,0

mvh Torben