/ Forside / Teknologi / Hardware / Skærme / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Skærme
#NavnPoint
refi 6152
tedd 4669
Klaudi 3599
Fijala 3554
transor 2447
pallebhan.. 2000
Teil 1726
severino 1592
miritdk 1568
10  peet49 1562
Hvilken skærm?
Fra : Bent Grin


Dato : 25-11-02 06:50

Hej!

Jeg har tidligere overvejet TFT-skærme, men er gået fra det igen pga. de
børnesygdomme de stadig slås med.

Derfor har jeg besluttet mig for en 17" Samsung skærm. Jeg har kig på to
modeller: 757DFX og 757NF.

757DFX er ikke helt flat billedrør, hvilket ikke er godt??? Men til gengæld
har den 0.20 dp.

757NF har helt flat billedrør med 0.25 dp.

Hvilken skal jeg vælge? Hvad er godt/dårligt ved dem? Erfaringer søges. Evt.
andre skærme? Helst i prisklassen 2-2500,-

Mvh Bent



 
 
iddqd@worldonline.dk (25-11-2002)
Kommentar
Fra : iddqd@worldonline.dk


Dato : 25-11-02 11:36

Bent Grin wrote:
> 757DFX er ikke helt flat billedrør, hvilket ikke er godt??? Men til gengæld
> har den 0.20 dp.
>
> 757NF har helt flat billedrør med 0.25 dp.
>
Bemærk at der er forskellige måder at måle/beregne dp og at de for nogen
producenter nok bør anses som værende lidt optimistiske 0.20 lyder
ihvertfald ret sensationelt.


> Hvilken skal jeg vælge? Hvad er godt/dårligt ved dem? Erfaringer søges. Evt.
> andre skærme? Helst i prisklassen 2-2500,-

Jeg synes du skal overveje og bruge lidt mere og så købe en Sony G220,
det tror jeg du vil fortryde.

Mvh

Bruno


Herbert (25-11-2002)
Kommentar
Fra : Herbert


Dato : 25-11-02 16:40

Hejsa

> Derfor har jeg besluttet mig for en 17" Samsung skærm. Jeg har kig på to
> modeller: 757DFX og 757NF.

757NF Kan jeg ikke anbefale! Har selv en og har lige fået den byttet.......
desværre med endnu en geometri fejl Så den skal også byttes...... Og det
er gennem svenske Anta service, som har åbenbart har en service aftale med
Samsung. Deres service er bare ringe..... Man skal sende div. kvitteringer
og mails flere gange. For de har en dejlig vane med,at fortælle din ikke har
modtaget noget. Selv om de svare på den mail man har sendt. Er godt nok
trætte af dem.......

Det er mine erfaringer. Håber andre har nogle bedre!


Mvh
Erik



Dennis (30-11-2002)
Kommentar
Fra : Dennis


Dato : 30-11-02 15:19

>Og det er gennem svenske Anta service, som har åbenbart
> har en service aftale med Samsung. Deres service er bare ringe.....
> Man skal sende div. kvitteringer og mails flere gange. For de har en
> dejlig vane med,at fortælle din ikke har modtaget noget. Selv om de
> svare på den mail man har sendt. Er godt nok trætte af dem.......
>
> Det er mine erfaringer. Håber andre har nogle bedre!

Jeg har ikke nogen erfaring med monitoren, men derimod med Anta service.
Jeg har nu ventet 1,5 uge på at modtage en ny Samsuni 959NF, da BNC ikke
virker på min nye monitor. Jeg har snakket og skrevet med dem, det
seneste jeg fik at vide var at de havde sendt den onsdag morgen, hvilket
ville sige at jeg skulle have haft den senest i fredags. Men nej jeg har
ikke modtaget noget endnu, så mandag bliver monitoren retuneret da der
er gået 14 dage, og jeg ikke tør stole på at jeg modtager noget fra Anta
af.
Jeg har overvejet at skrive eller ringe til Samsung for at hører om det
kan passe.

Dennis

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177501
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408527
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste