Sex med en død / nekrofili
Fra : Peter Martyn

Dato : 25-11-02 03:31

Det er 2 mdr. siden min nekrofile onkel døde. Desværre
er det familie-svaghed da jeg er til ældre kvinder. Dog
kan jeg dog bedst lide dem levende. Min onkel var lige-
glad.

Jeg har via Google fundet nogle af hans gamle indlæg
frem. Som jeg med paste and cut bringer hér. Der er
fire styk ialt. De gav en bunke respons, som jeg har klippet
fra.

RIP onkel. Nu er du hvor altid havde burde være.

---------
Search Result 9
Fra:Hr. Brand Varm (Syrebassen@forum.dk)
Emne:Lig Lig og atter Lig!!
Original Format
Nyhedsgruppe:dk.snak.seksualitet
Dato:1998/11/13

Goddag,

Konen og jeg har lige haft en hyggelig hyrdetime. Det var
dejligt. Det letter sådan lidt på presset, i en stresset hverdag.

Nå, mens vi lå dèr og fik en smøg oven på anstrengelserne
spurgte konen mig: Hvordan ser et lig ud efter det har ligget
på havets bund i 4 år?
Da kom jeg til kort. Jeg aner det ikke. Kan en behjælpelig
læser,gerne med erfaring inden for dette emne, give et svar?

Hjertlig hilsen Hr. Brand Varm

----

View this article only
Nyhedsgruppe:dk.videnskab.sundhed
Dato:1998/11/13

Måske et lidt mystisk emne anyway,

Der bliver talt en del i pressen at nogle pårørende til de
omkomne ved ulykken i 1994 gerne vil have dem bjærget.
Så er det jeg i mit lidt syge sind tænker: I hvilken tilstand
er sådan et lig efter 4 år på havets bund? Er der i det hele
taget noget tilbage?.

God Jul og HjerteLIG hilsen Hr. Brand Varm
-----
Search Result 7
Fra:Hr. Brand Varm (Syrebassen@forum.dk)
Emne:Sex med et lig.
Dato:1998/11/14

Goddag,

Ja, jeg må indrømme det enme interessere mig lidt.
Jeg håber ikke dette fornærmer nogle af de ærede
læser af denne gruppe.
Nuvel, der er mennesker af begge køn der har omgang
med afdøde. Jeg læste for nyligt, i et seriøst tidsskrift,om en
mand, på motorcykel, der kørte rundt med sin afdøde far.
De var endda på cafe sammen.
Man kunne forstå på sønnen, at de havde "hygget sig" !!

Hvor mange i denne nyhedsgruppe har erfaring med
sex med en afdød?
Her tænker jeg på folk inden for ældreforsorgen, kirkegårds-
betjente,hjemmehjælpere og andet godtfolk der har muligheden
for omgang med lig.

HjertLIG hilsen
Hr. Brand Varm
---
Message 1 in thread
Fra:Benny Flommesen (BennyF@hotmail.com)
Emne:Ang. Hr. Brand Varm

View this article only
Nyhedsgruppe:dk.snak.seksualitet
Dato:1998/11/14

Hej,

Jeg kender "Hr. Brand Varm" og især hans dejlige kone, da
vi har arbejdet i samme virksomhed i en periode.

Jeg har mødt ham ved flere lejligheder til diverse firma-fester og
kan hermed slå fast at manden *er* nekrofil. Hans rigtige navn
er selvføgelig ikke Brand Varm, men det snerper der hen ad.
Sidst vi var sammen,det var under lidt mere private forhold,fandt
jeg ud af hvor hans interesser gå henad. Det var under en samtale,
hvor jeg omtalte min afdøde farmors sørlige afsjælede legemes
beliggenhed, at Hr. Varm`s viste mere end almindelig interesse for
hvor og i hvilken tilstand min farmor var i.
Efter at have fortalt ham hvornår hun var død forsvandt Hr. Varm, han
skulle på toilettet, sagde han. Hvorefter vi hørte en bil starte ude på
Vibe Allè. Vi så ham ikke mere den aften!!.

Et par dage efter blev jeg ringede op, at min farmors lig havde været
udsat,som de sagde,for en utilstædelig behandling. Det var Hr. Brand
Varm er jeg sikker på.

Nå...men jeg må løbe. Aftensmaden er klar.

hilsen Benny

Fra : Bo Warming

Dato : 25-11-02 09:10

> Det er 2 mdr. siden min nekrofile onkel døde. Desværre
> er det familie-svaghed da jeg er til ældre kvinder.

Må vi ikke høre konkret hvad han gjorde ved hvem? Gerne også om hvordan
din interessante smag er opstået - fordi de unge ikke gider dig? Det er
vel ofte derfor man bliver bøsse - fordi 1.sorteringskød er for dyrt.
Hvad kan lig som oppustelig lolitadukke ikke kan?

Fra : Michael

Dato : 25-11-02 17:41

Hvordan har man "samleje" med en død??? Går de ikke i stykker og sådan
noget? Blir man ikke totalt befængt alverdens bakterier o.s.v.??

Det lyder ret frastødende for mit vedkommende, og også temmelig underligt.

Mvh
Michael

Fra : Henning

Dato : 25-11-02 21:12

Michael wrote:
> Hvordan har man "samleje" med en død??? Går de ikke i stykker og sådan
> noget? Blir man ikke totalt befængt alverdens bakterier o.s.v.??

Da jeg jo har haft med over 100 døde at gøre, kan jeg oplyse:
De går ikke i stykker, men da musklerne slappes af, kan der være
en vis udsivning fra kropsåbningerne.
Forrådnelses processen går omgående i gang efter mors, ved visse
former for dødsfald, også før døden indtræder.
Proceduren ved at gøre en afdød klar til 6 timers stuen er, man ifører sig
tøj til brug ved usterilt arbejde og handsker, før man begynder at rengøre
den afdøde.
Af respekt for den afdøde, samt af rent praktiske grunde, er man altid
2 personer om dette arbejde.

Først når liget kommer på sektions afdelingen og efter følgende til bedemand
er der mulighed for at skænde liget, men her er rigormortis jo indtrådt.

Det er forbundet med livsfare at pleje kønslig omgang med lig.

MVH
Henning

Fra : Bo Warming

Dato : 25-11-02 22:15

> Af respekt for den afdøde, samt af rent praktiske grunde, er man altid
> 2 personer om dette arbejde.
Typisk at fagforeninger misbruger overtroisk tumpe-religion og forlanger
dobbelt-normering.
Hvorfor gøre ære af dødt kød, udover hvad pårørende vil betale for.?

> Det er forbundet med livsfare at pleje kønslig omgang med lig.
Umuligt, hvis ikke den døde har farlig infektion.

Fra : Henning

Dato : 26-11-02 08:36

Bo Warming wrote:

> Umuligt, hvis ikke den døde har farlig infektion.

Skal det forstås sådan, at når du er i live, er det bevis nok?

MVH
Henning

Fra : Bo Warming

Dato : 26-11-02 09:31

> Skal det forstås sådan, at når du er i live, er det bevis nok?
At kønssygdoms-spredere cirka-altid er levende er da velkendt. At man
kan smittes af afdøde er vist kun dokumenteret i pest-epidemier og
frygten er vildt overdreven. Hvem ved om fare ved at røre lig og
udsivning fra lig. Detaljer om pædofili vil jeg særlig gerne læse - at
det sker ofte, tvivler jeg meget på
Det bør lovliggøres at nedgrave sin far i sin have, hvis dødsattest er
skrevet. 2 sømænd på øde ø gravede nonnen op igen efter hun var død, er
vist planet for de fleste urban legends om nekrofili

Fra : Peter Martyn

Dato : 26-11-02 01:04

Jeg aner ikke hvad min onkel har gjort. Det har rygtes i familien
at han havde seksuel samvær med et lig i et kapel på frederiksberg.

Men de nærmere omstændigheder kender jeg ikke. Ikke andet end
at det var før en bisættelse.

Ang. ældre kvinder : har altid kunnet lide dem HVIS: de ikke er fede og
for rynket.....og helst ikke for gamle........max 70-75 år. Jeg har aldrig
fået så meget god fisse som da jeg havde en affære med en kvinde i 60erne.
De yngre kvinder er simpelthen for kedelige.

Næh......giv mig bedstemor.......det er nam-nam.......og så er de
somregel også dejlige perverse.

> Hvad kan lig som oppustelig lolitadukke ikke kan?

et lig kan godt sukke lidt når man lægger sig oven på det
og dermed presser luft ud af lungerne....en lolitadukke
eksploderer med gevaldigt brag.......og det er der ikke
meget sex i.

Fra : Michael

Dato : 26-11-02 16:33

Er nekrofili lovligt?!

Fra : Bo Warming

Dato : 26-11-02 19:56

> Er nekrofili lovligt?!

Hvis det nogensinde opdages (hvis det eksisterer??) vil det nok blive
straffet hårdere end anden "usømmelig omgang med lig". Pjat og overtro.
Dødt kød har ingen følelser.
Straf vil nok være bøder, som da for ca 5 år siden en motorcyklist
tapede sin døde far til bagsædet og kørte ham til stamværtshuset og
hældte snaps i munden på ham - og kom i Se og Hør - og måske arrangerede
det hele for at tjene flere penge end bøden ad den vej

Fra : Henning

Dato : 26-11-02 20:27

Michael wrote:
> Er nekrofili lovligt?!

Nej.

MVH
Henning

Fra : Bo Warming

Dato : 27-11-02 16:52

Er pædofili lovligt? JA OG NEJ.
Lad os ikke smadre seriøs debat ved at følge fascistoide journalisters
begrebsflydning. Pædofile kan lide børn, ofte sundere end pædagoger.
Nogle promille af pædofile med genitale interesser gør skade og
straffes - ofte justitsmord.
Da min far døde af hjertestop og jeg fulgte med ambulancen til
hospitalet, tilbøde de mig at være alene med liget på operationsstuen.
Hvad sku jeg dog det for , tænkte jeg, for jeg er så sundt følelseskold
som min ingeniørfar. Jeg viste ham den ære at befamle liget for at få
min nygerrighed om sådant dødt kød tilfredsstillet, incl genitaler som
jeg aldrig før havde rørt ved ham. Det ville han have fundet fornuftigt.
Men det var nekrofili. OG LOVLIGT

Fra : Santa Claus

Dato : 27-11-02 17:40

IDIOT!!!

Fra : Jens Bruun

Dato : 28-11-02 12:29

"Santa Claus" <kadoriv@hotmail.com> wrote in message

> IDIOT!!!

Er det virkelig det bedste, julemanden kan diske op med?

--
-Jens B.