Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hjælp til nem ændring af billedstørrelse.
Fra : Andersen

Dato : 24-11-02 23:32

Er der ikke en venlig sjæl som kender et program
der nemt kan ændre en samling billeder til en anden
størrelse. F.eks hos Merlin når man få lagt sine
billeder på CD, så kommer de i 4 størrelser.
Nu vil jeg til at lave samme stunt med mine digital-
billeder. Mangler bare programmet.

Fra : Lars

Dato : 25-11-02 00:20

"Andersen" <andersen@nospam.dk> wrote in message
> [...]
> størrelse. F.eks hos Merlin når man få lagt sine
> billeder på CD, så kommer de i 4 størrelser.
> Nu vil jeg til at lave samme stunt med mine digital-

Hej

Prøv ACDSee fra http://www.acdsystems.com/English/index.htm

Mvh

Lars

Fra : William A. Husted, e~

Dato : 25-11-02 01:39

Hvis du bruger Windows XP kan du hente et såkaldt powertoy, tror jeg det
hedder, som kan resize dine billeder meget let. Det ligger på microsoft.com
et sted :)

William A. Husted, eaid.dk

Fra : Peter Loumann

Dato : 25-11-02 11:13

On Sun, 24 Nov 2002 16:39:22 -0800, "William A. Husted, eaid.dk"
<william@eaid.dk> wrote:

>Hvis du bruger Windows XP kan du hente et såkaldt powertoy

Jeg har prøvet at lave (store) thumbnails med det. Det gør det ikke
ret pænt.

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Andersen

Dato : 25-11-02 15:31

> Hej
>
> Prøv ACDSee fra http://www.acdsystems.com/English/index.htm

Har prøvet og det virker også fortrinligt hvis man kun vil lave thumbs.
Nu skal jeg lave 4 forskellige formater og jeg har kun det største og
nu, vhja ACDSee, også thumbs, så mangler jeg stadig de 2
mellemformater. Så er der andre ideer, så bare kom

Fra : Lars

Dato : 25-11-02 15:46

> [...]
> nu, vhja ACDSee, også thumbs, så mangler jeg stadig de 2
> mellemformater. Så er der andre ideer, så bare kom

Hej igen

Hva' så med http://www.freeserifsoftware.com/serif/ph/ph5/index.asp

eller : http://www.breezesys.com/BreezeBrowser/index.html

Mvh