Problem med WC3 startup...
Fra : Klaus G.

Dato : 24-11-02 21:42

Hej.

Er der andre som har problemer med at starte WarCraft3? Min laver bare sort
skærm i et stykke tid, og så hopper den ud i windows, i min Error Log står
der:
==
Warcraft III (build 4448)

Exe: e:\games\warcraft iii\war3.exe
Time: Nov 24, 2002 9:38:47.640 PM
User: Administrator
Computer: SETH-ENOCH

This application has encountered a critical error:

FATAL ERROR!

Program: e:\games\warcraft iii\war3.exe
Exception: 0xC0000005 (ACCESS_VIOLATION) at 001B:36C51360

The instruction at '0x36C51360' referenced memory at '0x00100010'.
The memory could not be 'read'.

Stack Trace (Using DBGHELP.DLL)

Jeg har prøvet at køre en Memtest, og den var fejlfri...Jeg har Pentium4,
Radeon 9700 Pro og 1Gb RAM. Nogen der har en idé om hvad der kan være galt?

--
Klaus G. / Seth-Enoch

Fra : Klaus G.

Dato : 24-11-02 23:11

"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> wrote in message
> [...]
sort
> skærm i et stykke tid, og så hopper den ud i windows, i min Error Log står

Jeg fandt selv ud af hvad der var galt, jeg havde installeret Nimo Codec
Pack, og den G400 bandit som smider undertekster på film prøvede at smide
tekst på Introen til WC3....

--
Klaus G. / Seth-Enoch