Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
LEICA Digilux 1
Fra : Georg Tranholm

Dato : 24-11-02 17:48

Hej

Er der brugere af Leica Digilux -1 her på NGén som kan bekræfte om
afskærmning af monitor er bedre end ved andre kameraer. Min nu snart
udtjente SONY er i hvertfald håbløs i selv moderat dagslys.

Mvh. Georg Tranholm

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 24-11-02 23:59

Georg Tranholm wrote:

> .....cut.... Min nu snart udtjente SONY er i hvertfald
> håbløs i selv moderat dagslys.

Det gælder alle de digicams jeg har prøvet, jeg har over-
vejet at købe et LEICA Digilux 1, men jeg synes det er
for stort og klodset.

Jeg vil foreslå at du tester det, for hvis du har en
seriøs leverandør, så burde det ikke være et problem at
få det på prøve i en weekend.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Bo Overgaard

Dato : 30-11-02 21:48

> [...]
> afskærmning af monitor er bedre end ved andre kameraer. Min nu snart
> udtjente SONY er i hvertfald håbløs i selv moderat dagslys.

Hej Georg

Jeg har et Digilux 1, men da det er mit første digitale kamera har jeg ikke
den store erfaring at øse ud af. Dog kan jeg oplyse at Digiluxen har en
slags afskærmning man kan skrruge af og på som yder en ganske god
afskærmning mod sollys.
I øvrigt er jeg glad for kameraet...

/Bo Overgaaard