Ide til alternativ transport, istedet for ~
Fra : Jacob Saaby Nielsen

Dato : 24-11-02 21:29

Hej alle,

nu kan jeg godt forestille mig at katte kan blive lidt forskrækkede
over at blive lukket inde i en kasse hver gang de skal transporteres.

Så, som julegave til jeres kat, ku' I jo evt. overveje denne
fantastiske ting. Om ikke andet føler de sig nok ikke så lukket inde
))

http://www.paincreators.net/~kirler/gallery/?path=funny&img=pic124.jpg

Jacob

Fra : Krammemusen

Dato : 24-11-02 21:31

> [...]
>
> Så, som julegave til jeres kat, ku' I jo evt. overveje denne
> fantastiske ting. Om ikke andet føler de sig nok ikke så lukket inde

AAAAAAAJ, nu troede jeg lige...*gggg*

/Helle