Roxette album - Hvad hedder det?
Fra : T r o e l s P e d ~

Dato : 24-11-02 20:53

Hej NG!

Under et indbrud i min bil har er der forsvundet nogle cd'er, blandt andet
en med Roxette som er meget svær at drive op!
Den er hvid, har en stor solsikke på fronten, og Marie og Per er begge på
fronten. Der var mange forskellige numre på cd'en, altså en slags opsamling.
Da ingen pladeforretninger kan finde den, håber jeg i har et bud på hvad den
hedder, for lige netop det, kan jeg ikke huske!

--
MVH Troels

Fra : Lasse Bjørn Jensen

Dato : 24-11-02 21:27

T r o e l s P e d e r s e n mumbled something like:

> Den er hvid, har en stor solsikke på fronten, og Marie og Per er begge på
> fronten. Der var mange forskellige numre på cd'en, altså en slags opsamling.

Nu husker jeg ikke lige en CD med en solsikke på fronten, men hvis
der er tale om en decideret opsamling, må det da næsten være:

"Don't bore us - get to the chorus!" der er hvid og har Per & Marie
på fronten (dog uden solsikker).

Coveret kan ses her:
http://ultimate.roxette.org/albums/dont.jpg

Hvis du kan huske hvilke sange der var på, eller hvornår den er fra,
kan jeg finde ud af det med sikkerhed.

> MVH Troels

- Der må have en bedre lås til bilen? ;)

--
Lasse Bjørn Jensen
- Der spiller i Roxette-Jam (http://www.joyride.dk)

Fra : T r o e l s P e d ~

Dato : 24-11-02 21:45

> [...]
> der er tale om en decideret opsamling, må det da næsten være:
>
> "Don't bore us - get to the chorus!" der er hvid og har Per & Marie

Ja, det er den!

> Coveret kan ses her:
> http://ultimate.roxette.org/albums/dont.jpg

Det er også dette cover, det var såmænd blot huske mekanikken der tog fejl

> - Der må have en bedre lås til bilen? ;)

Nej, der måtte have ny bil... Den gamle brændte op :(

Tak for hjælpen - Så skal pladeforretningen bare have den hjem

--
MVH Troels

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 24-11-02 22:01

"T r o e l s P e d e r s e n" <troels_p@12mail.dk> wrote:

>Ja, det er den!

Mener der er en solsikke på selve cd-pladen - så det er måske det der
snyder.

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : T r o e l s P e d ~

Dato : 25-11-02 16:49

> Mener der er en solsikke på selve cd-pladen - så det er måske det der
> snyder.

Ja, det belærte min kæreste mig også om igår. Så det var min harddisk den
var gal med!

Mange tak for hjælpen!

--
MVH Troels

Fra : Lars Bernau

Dato : 24-11-02 21:35

In article <arranf$os5$1@newsreader.mailgate.org>, troels_p@12mail.dk
says...
> [...]
> Da ingen pladeforretninger kan finde den, håber jeg i har et bud på hvad den
> hedder, for lige netop det, kan jeg ikke huske!

Du kan evt prøve at spørge på http://www.roxette.se/qa.php

Der sidder hr. Gessle himself og svarer på spørgsmål.
--
Lars Bernau
"Diskussioner ødelægges tit af folk,

Fra : betina

Dato : 24-11-02 21:49

> [...]
> fronten. Der var mange forskellige numre på cd'en, altså en slags opsamling.
Prøv at kigge her http://www.roxettecollection.com.ar/ det skulle være
en oversigt over alle Roxettes albums.

Betin@