operatørlogo hvorfor kan jeg ikke skifte~
Fra : Henning Lund

Dato : 24-11-02 19:57

Jeg har prøvet div sider som sender operatørlogoer ud, men modtager
intet, hva pokker skyldes det?
2 stk Nokia 3210

Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/

Fra : Henning Lund

Dato : 24-11-02 19:59

Henning Lund skrev:
> Jeg har prøvet div sider som sender operatørlogoer ud, men modtager
> intet, hva pokker skyldes det?
> 2 stk Nokia 3210

TDC er udbyderen af mobiltelefoni på dem begge

Fra : Henning Lund

Dato : 24-11-02 21:42

Henning Lund skrev:

> TDC er udbyderen af mobiltelefoni på dem begge

Har det noget at sige at logoet på den ene er sat ind da telefonen
brugte Telmore?

Fra : Henning Lund

Dato : 24-11-02 22:20

Få sekunder efter bestillingen på nyt logo er sendt fra mobilen, flimrer
min pc skærm lige som når der indløber en sms på telefonen, hva hulen er
der galt?

Fra : Christian Poulsen

Dato : 24-11-02 23:05

Sjovt at følge med i, at du snakker med dig selv. Overvejede ikke at
svare, for at se om du skrev mere

> flimre min pc skærm lige som når der indløber en sms på telefonen

Den er helt galt. Det er fordi din telefon er sat forkert op. Det er
fordi du har set forkert beskedcentral-nummer op. Du skriver du har
Telmore. Så skal nummeret være +4533131948. Så vil din skærm ikke flimre
mere. Svært at forklare, men sådan er det.

</joke-off>

Nej. Skærmen flimrer fordi den ikke er afskærmet korrekt. Det sker typisk
på ældre skærme, ligesom du også i nogen ældre radioer kan en lyd før en
mobiltelefon ringer. Bl.a. derfor man ikke må mobiltelefoner på sygehuse.

Stortset alt nyere udstyr lader sig ikke påvirker af det.

Ang. dine problemer med logoerne. Så kunne jeg forestille mig at Telmore
måske ikke har en aftale med det sted, hvorfra du bestiller dine services.

Har du evt. en url?

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 24-11-02 23:35

"Christian Poulsen" <deep@get2net.dk> wrote in

> [...]
> skriver du har Telmore. Så skal nummeret være +4533131948. Så
> vil din skærm ikke flimre mere. Svært at forklare, men sådan er

Øh, jeg bruger da +4540390999 som servicecenter på Telmore - skærmen
flimrer fordi det er radiosignaler der forstyrrer dem, det er da 100%
ligemeget hvilket nummer der ringes til/fra...

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Ikke eksisterende samleobjekt/undtagelse
"I am a nobody, and nobody is perfect; therefore I am perfect."

Fra : Henning Lund

Dato : 25-11-02 00:03

Henrik Stidsen skrev:

> Øh, jeg bruger da +4540390999 som servicecenter på Telmore - skærmen
> flimrer fordi det er radiosignaler der forstyrrer dem, det er da 100%
> ligemeget hvilket nummer der ringes til/fra...

Samme nummer bruger jeg til TDC og jeg kan modtage og sende smsér bare
ikke modtage de f...... logoer?

Fra : Christian Poulsen

Dato : 25-11-02 01:47

> Øh, jeg bruger da +4540390999 som servicecenter på Telmore - skærmen
> flimrer fordi det er radiosignaler der forstyrrer dem, det er da 100%
> ligemeget hvilket nummer der ringes til/fra...

Prøv at scroll helt ned i bunden af mit indlæg.

Fra : Henning Lund

Dato : 25-11-02 06:05

Christian Poulsen skrev:

> Prøv at scroll helt ned i bunden af mit indlæg.

Er det mig du skriver til, så må du gerne lige lade afsenderen blive på
så man kan se hvem du svarer. Hvis det er mig du svarer, så har jeg ikke
Telmore som telefonoperatør, det står flere gange i mine indlæg

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 25-11-02 09:46

> Prøv at scroll helt ned i bunden af mit indlæg.

Syns også nok det lød lidt for, øh, dumt hvis du seriøst mente det
var sådan :)

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 24-11-02 23:36

> [...]
> Telmore. Så skal nummeret være +4533131948. Så vil din skærm ikke flimre
> mere. Svært at forklare, men sådan er det.

Er det det samme med Debitel?

Stef

Fra : Henning Lund

Dato : 24-11-02 23:54

Christian Poulsen skrev:
> Sjovt at følge med i, at du snakker med dig selv. Overvejede ikke at
> svare, for at se om du skrev mere

Joe

> [...]
> Telmore. Så skal nummeret være +4533131948. Så vil din skærm ikke
> flimre mere. Svært at forklare, men sådan er det.

Jeg har netop ikke telmore, det har været brugt på telefonen før, det er
TDC nu.

Fra : Brian Christensen

Dato : 25-11-02 00:34

de sider du sender fra har du husket at ændret indstillingerne på
hjemmesiden så der ikke står at du har telmore men tdc ?

Fra : Henning Lund

Dato : 25-11-02 06:01

Brian Christensen skrev:
> de sider du sender fra har du husket at ændret indstillingerne på
> hjemmesiden så der ikke står at du har telmore men tdc ?

Ja jeg har ingen sider set som kan sende til Telmore, det er bla
http://www.ringetoner.dk/default.asp?src=logoer se& hør samt flere
andre jeg har prøvet.

Fra : charles

Dato : 25-11-02 12:43

"Henning Lund" skrev i en meddelelse>
> Ja jeg har ingen sider set som kan sende til Telmore, det er bla
> http://www.ringetoner.dk/default.asp?src=logoer se& hør samt flere
> andre jeg har prøvet.

Jeg har hos Telmore (nokia 3210) og jeg har fået sendt et logo af en kolega,
og det har jeg endnu.
Du kan for få kr. købe et datakabel til din mobil. Fx. hos T.Hansen, og så
er alle din problemer løst.

Ch

Fra : Henning Lund

Dato : 25-11-02 16:10

charles skrev:

> Jeg har hos Telmore (nokia 3210) og jeg har fået sendt et logo af en
> kolega, og det har jeg endnu.
> Du kan for få kr. købe et datakabel til din mobil. Fx. hos T.Hansen,
> og så er alle din problemer løst.

Hm tak for svaret, jeg troede bare at siderne med logo fungerede,
tilsyneladende gør de ikke, men der skal sq nok være trukket 3x 10 kr
for de forsøg jeg har lavet-