Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Vidvinkel til selvbyg
Fra : Henrik.Z

Dato : 24-11-02 20:20

Hej
jeg vil høre om der er nogle her i gruppen der ligger inde med en vidvinkel
evt også en macrolinse,til en billig pris, jeg skal bruge det til et
undervandshus som jeg er ved at bygge, så der er ikke noget krav til mærket,
dog skal de passe sammen (have samme gev/konverter ).

Henrik Zebis
----------------------------
www.z-diving.dk
mail@z-diving.dk
Mobil:40187760

Fra : Lars

Dato : 24-11-02 20:22

"Henrik.Z" <mail@z-diving.dk> wrote in message
> [...]
mærket,
> dog skal de passe sammen (have samme gev/konverter ).

Hej Henrik

Jeg har en Tamron 28mm f/2.5 MF Adaptall-2 system som du kan købe for 300 +
pp
- har endvidere en Tamron 80-210mm f/3.8-4 MF Adaptall-2 system - samme
pris - eller begge samt en konverter (mellemring) til skruegevind for 500 +
pp.
Objektiverne befinder sig i 8210 Århus V.
Objektivernes pris ifølge Fomag listen er 50 euro pr. stk - mellemringen?
Billede kan mailes hvis du ønsker det.

Mvh

Lars

Fra : Søren Brix

Dato : 24-11-02 21:19

undervandshus???? hvor i køge bugt, eller hvad

ROFL..

Fra : Alan Olsen

Dato : 24-11-02 23:00

Hvad vil du bygge undervandshuset i, jeg har bygget to, et i acryl og et i
glasfiber ?

Mvh Alan