MS Windows
briani 27239
IE 6 - eller ie 5.5 sp2
Fra : NF

Dato : 24-11-02 20:07

Hvor / hvordan får man fat i IE 6 uden at skulle gennem Microsofts
hjemmeside - jeg vil gerne have én hel fil at installere fra - den
skal bruges til en ven der kun har et 56 k modem - en download fra
ham vil tage mere end 2 timer - jeg har en meget bedre forbindelse -
så jeg tænke at den kunne jeg hente for ham - men hvor ?

niels

Fra : MikeU

Dato : 24-11-02 20:26

"NF" <frahm@hotmail.com> skrev

> Hvor / hvordan får man fat i IE 6 uden at skulle gennem Microsofts
> hjemmeside

Check dette link:

http://www.broomeman.com/support/wsiedown.html

God fornøjelse!

--
"Intelligence is the ability to avoid doing work, yet getting the work done"
Linus Torvalds

Fra : NF

Dato : 24-11-02 21:45

On Sun, 24 Nov 2002 20:25:36 +0100, "MikeU" <pots_72@e-mail.dk> wrote:

>"NF" <frahm@hotmail.com> skrev

>Check dette link:
>
>http://www.broomeman.com/support/wsiedown.html

Det virker fint - men så er den jo engelsk - og den skulle gerne være
på dansk - findes der en sprogfil eller lign. til at ædre på sproget
??

Niels

Fra : LarsS

Dato : 24-11-02 21:26

> [...]

> ham vil tage mere end 2 timer - jeg har en meget bedre forbindelse -
> så jeg tænke at den kunne jeg hente for ham - men hvor ?

Fra tidligere svar på dette:
Jow, du lader som om du vil downloade & installere. På et tidspunkt
får du mulighed for at vælge mellem typisk og minimum/cutomize,
vælg sidste. Nu får du mulighed for at vælge komponenter, men tryk
"advanced" i stedet, nu kan der sættes flueben i "download only".

Næste skærm gir mulighed for at vælge windows system, samt
downloads-folder, herefter starter download af hele internet explorer.

(Når den senere skal installeres kan igen vælges mellem typisk og
minimum/customize med mulighed for at vælge komponenter).

/LarsS

Fra : Leony

Dato : 24-11-02 21:43

"NF" <frahm@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> ham vil tage mere end 2 timer - jeg har en meget bedre forbindelse -
> så jeg tænke at den kunne jeg hente for ham - men hvor ?

Tror ikke du kan købe et computerblad hvor den ikke findes på forside cd'en.
Alle butikker der har gratis internetabb. på cd (disse cd'er plejer at
inkludere en version af IE, mon ikke 6'eren skulle være at finde på dem).

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Pico

Dato : 24-11-02 23:31

Leony wrote:
> [...]
> cd'en. Alle butikker der har gratis internetabb. på cd (disse cd'er
> plejer at inkludere en version af IE, mon ikke 6'eren skulle være at

Den er med på næsten alle bladcd'er. Hvis du vil spare lidt så gå på
bibioloteket og lån et blad.
Pico