sange...
Fra : Betina Jessen

Dato : 24-11-02 19:14

Er der ikke skrevet nogle sange om den 11. september 2001?
Sange som "direkte" handler om hvad der skete...

/Betina

Fra : Michael Petersen

Dato : 24-11-02 20:58

Betina Jessen wrote:
> Er der ikke skrevet nogle sange om den 11. september 2001?
> Sange som "direkte" handler om hvad der skete...
>
> /Betina

Så vidt jeg husker har Bruce Springsteen lavet et helt album om selvsamme
dag.

Michael

Fra : Eva Schmidt

Dato : 24-11-02 21:04

Betina Jessen <b10na@dfvgbn.dk> skrev i en
> Er der ikke skrevet nogle sange om den 11. september 2001?
> Sange som "direkte" handler om hvad der skete...
>
> /Betina

Hej Betina

Der er sikkert flere, men jeg kender kun en.
Skrevet og sunget af en amerikansk sanger, Alan Jackson.
Den hedder, "Where were you, that september day".

mvh Eva

Fra : Michael Alø-Nielsen

Dato : 24-11-02 21:15

"Eva Schmidt" <safeni@privat.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Den hedder, "Where were you, that september day".

Ikke helt...
Den hedder: "Where were you, when the world stopped turning"
http://www.alanjackson.com/cma2001.html

/Michael.

Fra : Eva Schmidt

Dato : 24-11-02 22:02

Michael Alø-Nielsen <m-alo@nospam.dk> skrev i en
> [...]
>
> Ikke helt...
> Den hedder: "Where were you, when the world stopped turning"

Hej Michael

Tak for korrektionen, min hukommelse spillede mig et puds!!

Men ordene "That september day" indgår da i sangen, mener jeg bestemt???

mvh Eva

Fra : Michael Alø-Nielsen

Dato : 24-11-02 22:22

> Men ordene "That september day" indgår da i sangen, mener jeg bestemt???

Jeps, det er de ord der følger lige efter titlen.

/Michael.

Fra : Troels

Dato : 24-11-02 23:15

> Er der ikke skrevet nogle sange om den 11. september 2001?
> Sange som "direkte" handler om hvad der skete...

Prøv med cassetteboy's "Fly me to New York" Gerne med video. Du kan
sikkert ikke finde den i nogen pladeforretninger, så den må nok downloades
et eller andet sted fra.

/Troels

Fra : Prop

Dato : 25-11-02 22:47

Tori Amos - Can´t See New York

/Prop

Fra : Sune Salminen

Dato : 11-12-02 19:36

Betina Jessen wrote:
> Er der ikke skrevet nogle sange om den 11. september 2001?
> Sange som "direkte" handler om hvad der skete...
>
> /Betina

Jeg fandt en sjov en der hed "Fifty ways to get Bin Laden", lavet over
"Fifty ways to leave your lover" med Simon & Garfunkel.

The problems hiding in a desert 'cross the sea
The answers easy if you take it logic'ly...

-Sune