Skærme
Fijala 3554
Tilslut stationær PC til notebook-skærm
Fra : Steffen

Dato : 24-11-02 18:26

Normalt bruger jeg min bærbare til at arbejde på, men til visse få opgaver
bruger jeg min Presario (desktop), hvortil der hører en KÆMPE-skærm. Jeg
kunne derfor godt tænke mig at tilslutte Presarioen til den bærbares skærm.
Kan sådan noget lade sig gøre?
Steffen

Fra : Martin Lund Kristian~

Dato : 24-11-02 19:55

ja da. det gør du bare -- der kræves vist ingen længere forklaring for at
kunne finde ud af det...

Fra : Steffen

Dato : 24-11-02 20:41

Det lyder godt. Hvad hedder det kabel, jeg skal bruge?
Steffen

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 24-11-02 21:56

"Steffen" <stapdk@yahoo.dk> skrev
> Det lyder godt. Hvad hedder det kabel, jeg skal bruge?

Hej Steffen.
Tag dig ikke af Martin - han syntes åbenbart at det var en vildt fed
måde at fortælle dig på, at det ikke kan lade sig gøre. Problemet er
bare at dårlig sarkasme i skriftsprog sjældent lader sig aflæse.

For det kan nemlig på ingen måde lade sig gøre at bruge den bærbare som
skærm til din stationære computer.

mvh
Peter

Fra : Steffen

Dato : 24-11-02 22:07

Tak for det! Det er da rart at vide, at det ER den rigtige gruppe, for folk
der søger råd fra erfarne mennesker, der langmodigt øser af deres viden og
kun sjældent eller aldrig føler sig fristet til at hovere med den.
Steffen

Fra : JRS

Dato : 26-11-02 12:35

"Chuke Mimergolf" <spam@nej.for.pokker> skrev i en meddelelse
> "Steffen" <stapdk@yahoo.dk> skrev
> For det kan nemlig på ingen måde lade sig gøre at bruge den bærbare som
> skærm til din stationære computer.

Tjaa... Det kan dog lade sig gøre, men er vist ikke lige for den alm bruger
Har da set et billede hvor en her fra gruppen havde gjort det ...

MVH
JRS