Half-Life CD-Key
Fra : Mikkel Petersen

Dato : 24-11-02 18:07

Hej Gruppe...

Jeg ved ikke om det her er den rigtige gruppe (Hvis ikke undskylder jeg
mange gange), men jeg ville høre om der er nogen der sider inde en en
orginal Half-life CD.Key som de ikke bruger til at spille online med, jeg
har den orginale Half-life men jeg kan ikke finde mit cover.

Håber at der er en der vil hjælpe mig (min mail er Mikkel@fritzen.dk)

__________________________________________________________________ Mikkel
Petersen ICQ#: 95042438 Current ICQ status: + More ways to contact me i See
more about me:

Fra : John / PzyCoDesign.d~

Dato : 24-11-02 18:28

Lol, tror desværre ikke der er nogen herinde, der er måske - dumme - nok til
at give dig den.

Men hvis uheldet er ude - Så kan en ny CDkey købes for 150 kr. mener jeg hos
valve :)

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 24-11-02 19:01

Mikkel,

Du kan få selve Half-Life spillet med CD-Key til kun kr. 100 med forsendelse
på nettet.

Link:
http://makeashorterlink.com/?H2E132D82

Best Regards/Med Venlig Hilsen
--Glenn
E-Mail: tyranno@mail.ikasths.dkREMOVETHIS
ICQ# 3806586

Fra : Øistein Wind

Dato : 24-11-02 18:51

"Mikkel Petersen" <luder@dinmor.com> wrote in message
> [...]
>

> Håber at der er en der vil hjælpe mig (min mail er
> Mikkel@fritzen.dk)

> Mikkel Petersen ICQ#: 95042438 Current ICQ status: + More

Godt forsøgt...

Fra : Michael

Dato : 24-11-02 20:47

"Mikkel Petersen" <luder@dinmor.com> wrote in message
> orginal Half-life CD.Key som de ikke bruger til at spille online med, jeg
> har den orginale Half-life men jeg kan ikke finde mit cover.

Desværre har jeg fået spilt lidt kaaf på mit cover, så jeg kan kun give dig
en del, som kommer her

0715-

Det må da være et stykke på vejen

Mvh
Michael

Fra : Martin Petersen

Dato : 24-11-02 22:23

"Michael" <maskinen2000@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Mikkel Petersen" <luder@dinmor.com> wrote in message
>
> Desværre har jeg fået spilt lidt kaaf på mit cover, så jeg kan kun
> [...]

Så kan han få lidt af min også: 5347

Jeg håber der er flere der forbarmer sig over dig....

- Martin

Fra : Øistein Wind

Dato : 24-11-02 22:35

"Martin Petersen" <knopfisk@[fjern]vvs.dk> wrote in message
> [...]
> give dig

> Så kan han få lidt af min også: 5347
>
> Jeg håber der er flere der forbarmer sig over dig....

Jamen Så værsgo da, her er den sidste del af koden... måske du snart kan
stykke noget sammen: 8008