The sims unleashed - grøntsager
Fra : Vibeke Jørgensen

Dato : 24-11-02 17:24

I unleashed, kan man jo dyrke grøntsager, og så står der at man kan ligge
dem i spisekammeret, men hvad skal det bestå af? For mig at se så har man
bare grøntsagerne som gaver.
Men - hvordan kan man selv fortærre dem?

Mvh
Vibeke

Fra : Jenny Larsen

Dato : 24-11-02 19:50

Der hvor du køber køkkenting kan du købe træskab til
dine grønsager.
Jenny.

Fra : .·´`·Snyderen·´`·.

Dato : 26-11-02 16:56

davs

hvordan ville du dyrke dem???

--
M.V.H
Anders

Fra : Vibeke Jørgensen

Dato : 01-12-02 22:43

> hvordan ville du dyrke dem???

Man dyrker dem ved at først at lave et stykke med beplantbar jord. Derefter
køber man nogen frø som man sår, og derefter vander og luger man til man kan
høste. Har så siden fundet ud af at der er et spisekammer inde ved
køkkenremedierne.

Mvh
Vibeke