MS Windows
briani 27239
tillæg til Johnny Ravns indlæg nedenunder
Fra : SonofonoS

Dato : 24-11-02 15:47

Hvis man har internet explorer åbnet, og så trykker på et link og vælger
åben i nyt vindue, hvordan får man så det til at være maksimeret hver gang?

SonofonoS

Fra : Stig Meyer Jensen

Dato : 24-11-02 15:53

"SonofonoS" <sonofonos@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvis man har internet explorer åbnet, og så trykker på et link og vælger
> åben i nyt vindue, hvordan får man så det til at være maksimeret hver
gang?

I praksis tror jeg ikke det vil være muligt - hvis dit browservindue er
maksimeret vil et alm. link (target="_blank") åbne i et vindue af samme
størrelse, men de fleste nye vinduer åbner med noget javascript, der også
styrer deres størrelse.

Men hvis der er nogen der kender en løsning på dette, så smid den da endelig
her ;)

--

Stig Meyer Jensen
stig@mine_3_initialer.dk (Ja, erstat selv...du kan godt)

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 24-11-02 16:25

> [...]
> styrer deres størrelse.
>
> Men hvis der er nogen der kender en løsning på dette, så smid den da

Når det nye vindue dukker op, så flyt op i venstre hjørne og træk det ud så
det fylder hele skærmen. Luk derefter vinduet. Nu vil alle vinduer der
bliver dannet, tage samme form. Det er ikke helt maksimeret, men det er da
tæt på =)

--
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars 'Trygleren' Winther

www.hesteskelet.dk

Fra : Stig Meyer Jensen

Dato : 26-11-02 22:10

"Trygleren [9000]" <TryglerenSLETDETHER@hesteskelet.dk> skrev i en
meddelelse news:3de0f023$0$154$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> [...]

> det fylder hele skærmen. Luk derefter vinduet. Nu vil alle vinduer der
> bliver dannet, tage samme form. Det er ikke helt maksimeret, men det er da

Det nytter vel ikke noget hvis websiden specificerer vinduets dimensioner
med Javascript?

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 26-11-02 22:57

> Det nytter vel ikke noget hvis websiden specificerer vinduets dimensioner
> med Javascript?

Nej.

Fra : Leony

Dato : 24-11-02 21:50

> [...]

> Hvis man har internet explorer åbnet, og så trykker på et link og
> vælger åben i nyt vindue, hvordan får man så det til at være

Du kan downloade dette lille program:
http://www.jiisoft.com/iemaximizer/index.htm
Der er også en del forslag her:
http://www.computing.net/windowsme/wwwboard/forum/29907.html
Forslaget fra Renaissance Man (nr 4) med ctrl virker glimrende.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/