Mere respekt for dyrlægen, Tak!
Fra : Battlefield´s

Dato : 24-11-02 13:16

Hej
Ja, så er der nyt om dyrlæge Jens Breth i flere artikler i Horsens Folkeblad
fra fredag. Jeg kommer lige med et par uddrag:
Dagens portræt, Jens Breth.
Han blev erklæret aldeles uegnet til at komme i gymnasiet. Medicinstudiet
dumpede han gang på gang på. Som mental opstrammer læser han nu jura.
Overskriften: Mere respekt for dyrlægen, Tak!
Jens Breth: Hvis folk vil have en konsultation hos mig må de ringe og
bestille tid. Jeg gider ikke først høre om det hele i telefonen. De må komme
i klinikken så skal jeg nok undersøge dyret og lave en diagnose. Det sætter
jeg 6 minutter af til. Når de 6 minutter er gået standser jeg og siger at
tiden er gået. Hvis de ønsker yderligere konsultation koster det altså.
Jens Breth: Nogle dyreklinikker har en ung pige, en socialarbejder ansat til
at stå og sige" Nej, hvor er den kat sød!" Det har jeg ikke for sådan en
socialarbejder skal have 200.000 kr. om året i løn.

Ja, det var bare et par eksempler. Det var da vist godt at han dumpede på
medicinstudiet!
Hilsen Vibeke, der nok skal klippe ud og sende til dig, Marianne!

Fra : goofy

Dato : 24-11-02 17:41

Hej Battlefield
> Hilsen Vibeke, der nok skal klippe ud og sende til dig, Marianne!
Jeg er også interesseret i en kopi
Steen Vinbæk

Fra : Battlefield´s

Dato : 24-11-02 18:56

Hej Steen
Desværre har jeg sendt det eneste eksemplar af avisen jeg havde til
Marianne. Måske kan du få hende til at kopiere den.
Hilsen Vibeke
P.S. Avisen fra i fredags kan nok også bestilles hos Horsens Folkeblad.