Interesse for DK sim side?
Fra : C|T

Dato : 24-11-02 13:02

Hejsa,

Jeg har tidligere (for længe siden) forespurgt om der var interesse for en
dansk hjemmeside omhandlende primært kamp-flysims, men også lidt krydderi i
form af andre genrer som f.eks. RTS (command & conquer: generals o.l.) FPS
(rainbow six, ghost recon o.l.).

Gennemgående emne er kamp-simulatorer, og altså primært flysims. Jeg tror at
sitet ikke kan leve alene på flysims, derfor den lidt bredere vinkel.

Jeg er villig til at kode sitet (er prof. webdesigner) samt betale hosting
osv., men såfremt at dette skal realiseres kræver det at der mindst er
omkring 5 yderligere personer der kan levere artikler og nyheder o.l. til
sitet.

Jeg forestiller mig at sitet skal indeholde nyheder, anmeldelser, artikler,
links, forum, m.v.

Jeg gider naturligvis ikke bruge et par måneder på udvikling af noget der
ikke er interesse for - Så spørgsmålene lyder altså:

1. Er der generel interesse for sådant et site?
2. Er der 5 'ekstra-interesserede' der er interesserede i at levere nyheder,
artikler mv.?
3. Forslag til indhold af sitet?
4. Andet?

Claus

X-posted til : dk.spil.computer, dk.spil.computer.firstperson-shooter,
dk.spil.computer.flysimulator

Fra : Frank Riedel

Dato : 24-11-02 14:50

Hej Claus... godt initiativ.

Jeg vil gerne levere stof vedr. F16 sim....
Eks. Falcon.... er i fuld gang med at opbygge en scala 1:1 sim.

Frank

Fra : Flare

Dato : 24-11-02 17:28

til

Din ide er fin og initiativet godt. MEN som du selv siger er sim publikumet
ikke det største, og slet ikke det danske. Yderligere vil det jo kun være en
lille % der flittigt vil benytte sitet. Tror at der er overhængende fare for
at det bliver en "døgnflue". Og som du så selv forslår vil du tage andre
genere med ind. Ja ok. Men det er der andre sites der gør allerede.

Men igen. Det kunne være fedt hvis du gad. Skriver bare det her for at du
ikke skal bruge mange mange timer på noget som folk kun kigger på de første
14 dage.

Håber der er nogen der kan modbevise mig.

Mvh
Anders
www.Pings.dk