Censur på Scarface R2/4 DVD?
Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 24-11-02 12:24

Hej!

Jeg har købt:

Scar-'Say hello to my little friend!'-face

på DVD hos Axel og det er en R2/4 udgave som jeg umiddelbart vil tro er denne:

http://www1.cd-wow.com/detail_results_2.php?product_code=2607

Dog er linket til en ikke-anamorph udgave, mens den jeg har er anamorph, men det
er nok en svipser fra CD-Wow's side da deres udgave indeholder danske
undertekster :) Ligeledes er CD-Wows heller ikke i region 2 hvilket jo kan undre
med det valg af undertekster.

Anyway, hvor sikker kan jeg være på at den ikke er censureret? Jeg har ikke
kunnet finde nogen sites hvor censuren på autralske udgivelser er omtalt :(

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Free pussy: http://www.broenink-art.nl/maukie.swf

Fra : Jens Thomsen

Dato : 24-11-02 13:36

"Kim Voss Schrader" <teknik_kim@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Anyway, hvor sikker kan jeg være på at den ikke er censureret? Jeg har
ikke
> kunnet finde nogen sites hvor censuren på autralske udgivelser er omtalt
:(

Det er kun den britiske førsteudgave, der er censureret. Den danske er
komplet, og det samme er den nye britiske (markeret på forsiden). R4 skulle
svare til den danske.

Læs evt. anmeldelser på http://www.michaeldvd.com.au/. De skriver nomalt om
filmene er klippede.

MVH
Jens

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 24-11-02 14:43

> [...]

ikke
> kunnet finde nogen sites hvor censuren på autralske udgivelser er omtalt

http://www.dvdcompare.org.uk/comparisons/film_results_page.php?fid=199

Den skulle være komplet, din udgave.

Jeg har selv en liggende hos Laserdisken, som skal hentes i næste uge

Fra : Christian Trier Clau~

Dato : 24-11-02 16:26

"Thomas Mouritsen" <milesSLETDETTE@privat.dk> wrote in message

> [...]
>
> Den skulle være komplet, din udgave.
>
> Jeg har selv en liggende hos Laserdisken, som skal hentes i næste uge

Jeg fik den for 100 kr i stereo studio. Den er uden Censur. Hvorfor køber du
den i England? Ellers er det en totalt fed film, især slutcenen he he =O)

VH
Christian