Jäger varmelegeme - rep
Fra : S.F. M

Dato : 24-11-02 12:11

Et jäger varmelegeme der er gået i stykker, kan det indleveres i en
hvilke somhelst arkarieforretning som forhandler produktet, eller skal
det indleveres hos den forhandler jeg har købt det ved ?

Fra : J@N

Dato : 24-11-02 17:38

"S.F. M" <stonefox58@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Et jäger varmelegeme der er gået i stykker, kan det indleveres i en
> hvilke somhelst arkarieforretning som forhandler produktet, eller skal
> det indleveres hos den forhandler jeg har købt det ved ?

Samme regler som ved alle andre produkter.

Fra : Jørgen Jørgensen

Dato : 24-11-02 18:19

Nu nævner du ikke om det er under garanti.
Hvis garanti tal med den nærmeste forhandler.
Hvis ikke, så kan det næppe betale sig at reparere.
Hilsen
Jørgen

Fra : Carsten Gall

Dato : 24-11-02 20:00

Jørgen Jørgensen <jjgas@tdcadsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3de10a0a$0$71625$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Nu nævner du ikke om det er under garanti.
> Hvis garanti tal med den nærmeste forhandler.
> Hvis ikke, så kan det næppe betale sig at reparere.

Jeg vil så sige at det ikke kan reperares, Har aldrig hørt om nogen der
fik det reperaret. De fik et nyt istedet, og det har jo den fordel at så
er der
pludseligt 2 års garanti igen.

Carsten

Fra : Torben Mathiassen

Dato : 27-11-02 14:27

> Jeg vil så sige at det ikke kan reperares, Har aldrig hørt om nogen der
> fik det reperaret. De fik et nyt istedet, og det har jo den fordel at

> er der
> pludseligt 2 års garanti igen.

Vel at mærke hvis forhandlerne husker at give dig en ny bon med en ny
dato.....hvilket mange rent faktisk forsøger at luske sig udenom, selv det
er rent tåbeligt, da det jo er producenten der kommer til at hænge på
udgiften og ikke forhandleren.

Torben
http://home1.stofanet.dk/discus-fever.dk

Fra : jabbe

Dato : 31-12-02 18:09

> [...]
> dato.....hvilket mange rent faktisk forsøger at luske sig udenom, selv det
> er rent tåbeligt, da det jo er producenten der kommer til at hænge på

Den er nu ikke helt rigtig.....

Der er jo metoder til for at forretningen kan købe det lidt billigere og det
er hvis de tager sig af defekte produkter og sørger for rep. eller bytning
af dem. så får de måske 10% på de varer de køber fra producenten og det er
der mange der benytter sig af......(har det fra min HiFi-dealer)

Nu er der jo den mulighed at forretningen i mellemtiden fra varen er købt
til den går i stykker er gået konkurs og så er det producenten der hænger på
den....

Jabbe