MOHAA ONLINE !!
Fra : Mads

Dato : 24-11-02 11:16

Findes der ikke nogle beginner mohaa servere ?

Og hvorfor kan jeg ikke kigge "om hjørner" i singelplayer ??

På forhånd Tak !

Fra : Bjarne Krog

Dato : 25-11-02 01:07

On Sun, 24 Nov 2002 11:15:37 +0100, "Mads" <snoop_adsl@hotmail.com>
wrote:

>Findes der ikke nogle beginner mohaa servere ?

Du bliver da kun bedre ved at spille mod de gode

Men jow da der er da tit servere hvor der kun er begyndere på, det er
bare at lede.

>Og hvorfor kan jeg ikke kigge "om hjørner" i singelplayer ??

Muligvis fordi det ikke er med i singleplayer delen, og det er ikke
kun hos dig man ikke kan "se om hjørne"

>På forhånd Tak !

(TFdk) AcuDoc
For intereserede i MoH:aa og BF1942 er der nyhedder her:
www.tfdenmark.dk

Fra : Mads

Dato : 25-11-02 21:55

> Du bliver da kun bedre ved at spille mod de gode

Har / er også min filosofi, men det er jo meget ret engang imellem at kunne
være med mere end 3 min. af gangen !!

Men ok så må jeg jo bare lære det på den Hårde måde !!

Fra : Bjarne Krog

Dato : 26-11-02 15:53

On Mon, 25 Nov 2002 21:54:43 +0100, "Mads" <snoop_adsl@hotmail.com>
wrote:

>Har / er også min filosofi, men det er jo meget ret engang imellem at kunne
>være med mere end 3 min. af gangen !!
>
>Men ok så må jeg jo bare lære det på den Hårde måde !!

Jamen hvis du spiller objkt. games, er kampene kun på 4-5 min, så det
er flot at være med i 3 min

Et lille hint er at : prøv at undgå dem der spiller i klan, og
specielt hvis der er mere end en af dem , for de fleste snakker sammen
under spillet via game voice eller teamSpeak, eller andet som kan køre
sammen med spillet.

Hvordan joiner du spillene på nettet??

Hvis du bruger gamespy eller all seing eyes, kan du se hvem der er i
spillet du evt. vil joine, så der kan du udelukke dem der er gode, og
finde nogen af samme kaliber, og spille mod dem hver gang, aftal evt.
med dem at i træner sammen.

Hvis du bruger gamespy, så har du mulighed for at tjatte med dem på
kanalen og så finde frem til nogen som dig, eller også så bare join en
af teamplayer spillene, for så kan du komme ind i spillet med det
samme du er død, ved bare at trykke på din mus

Håber ikke du taber modet, for mohaa er bare noget der sparker røv

Glæder mig til at spille mod dig en dag