MS Windows
briani 27239
Åbne program i start ?
Fra : Kirsten Lehd

Dato : 24-11-02 09:53

Jeg har Lotus Organizer som jeg gerne vil have åbner sig når jeg tænder min
pc, på samme måde som ICQ og Messinger gør.
Jeg har prøvet at smide genvej til her hvor det ser ud som om ICQ starter op
?
C:\Documents and Settings\Ejer\Menuen Start

Men det virker ikke, nogen ide om hvor jeg skal placere den ?
mvh Kirsten

--
Mvh Kirsten Lehd
www.fotolehd.dk

Fra : Thomas

Dato : 24-11-02 11:18

"Kirsten Lehd" <¤@spam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ?
> C:\Documents and Settings\Ejer\Menuen Start
>
> Men det virker ikke, nogen ide om hvor jeg skal placere den ?
du er ikke kommet helt til det rigtige sted:
følgende sti burde løse det problem:

C:\Documents and Settings\Ejer\Menuen Start\Programmer\Start

en anden måe at gøre det på er at bruge det her program: Startup.exe lavet
af Mike Lin.
http://www.mlin.net/StartupCPL.shtml

Programmet er helt vildt godt til at styre hvilke programmer man ønsker skal
starte.

Venligst

Thomas

Fra : Kirsten Lehd

Dato : 24-11-02 12:31

"Thomas" <Plasmafusion@FJERNDETTEhotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> af Mike Lin.
> http://www.mlin.net/StartupCPL.shtml
>
> Programmet er helt vildt godt til at styre hvilke programmer man ønsker
Den mappe du henviser til er tom hos mig så den duer nok ikke, men linket
til det lille program *JUHU*** det virker.
Rigtig mange tak for et supersvar.
mvh Kirsten

--
Mvh Kirsten Lehd
www.fotolehd.dk

Fra : Edmund

Dato : 24-11-02 19:43

Kirsten Lehd wrote:
> "Thomas" <Plasmafusion@FJERNDETTEhotmail.com> skrev i en meddelelse

> Den mappe du henviser til er tom hos mig så den duer nok ikke

Du skal putte en genvej i mappen, så vil du kunne sige *JUHU*** det
virker. til begge hans svar.

Hvis du undrer dig over at der ikke er noget i mappen er det måske fordi
dine andre programmer der starter ligger i :
C:\Documents and Settings\All Users\Menuen Start\Programmer\Start

--
Mvh Edmund

Fra : Kirsten Lehd

Dato : 25-11-02 00:40

"Edmund" <edm@os.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> dine andre programmer der starter ligger i :
> C:\Documents and Settings\All Users\Menuen Start\Programmer\Start

Jeg er godt klar over jeg skulle putte en genvej derind, men da de andre
ting som åbner i start ikke lå der gik jeg ud fra det ikke kunne være den
mappe.
Og et enket *JUHU*** er nok til mig det andet virkede jo.
mvh Kirsten

Fra : One Fat Ugly Knob

Dato : 24-11-02 12:24

Du skal lige henvise link'et til dit Lotus program inde i Startup i
Programmer-menuen.

Mvh,
OFUK