MS Windows
briani 27239
slette bootmenu?
Fra : bk

Dato : 24-11-02 09:07

jeg har ved opstart muligheden for at vælge hvilken xp version som skal
startes(har 2 xp installeret)
hvordan slipper jeg af med dette valg når jeg vil slette den ene xp og ikke
vil have mulighed for at vælge i opstarten?

Fra : Thomas

Dato : 24-11-02 09:24

"bk" <b.kjeldsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
ikke
> vil have mulighed for at vælge i opstarten?
Højreklik på DENNE COMPUTER og vælg EGENSKABER.

HErunder vælger du Fanebladet: Avanceret.
Herunder vælger du: INDSTILLINGER for START og GENOPRETTELSE.

Nu kan du se hvilket standart operativsystem der er sat til. du kan selv
redigere i boot.ini filen der styrer opstarten af diverse styresystemer, ved
at trykke på REDIGER.

Håber at det lykkes for dig.

venligst

Thomas