Ændre kodeord?
Fra : Cerberus

Dato : 03-03-01 13:39

Hej ng, håber i kan hjælpe mig.
Jeg har engang for noget tid siden sat et kodeord på min win2000 maskine,
hvilket har resulteret i at jeg nu ikke kan bruge mit netværk, fordi jeg
ikke kan huske koden, eller hvordan jeg ændrer denne.

Jeg har en win98se maskine i den ene ende, og min win2000 i den anden, og
jeg kan ikke logge ind på win2000 maskinen med fra win98 maskinen fordi den
forlanger en kode.

Hordan ændrer jeg dette?
På forhånd tak for svaret.

Mvh. Kasper

Fra : Thomas Jari

Dato : 03-03-01 19:34

> Hordan ændrer jeg dette?
> På forhånd tak for svaret.
>
> Mvh. Kasper

Gå ind i administrationen og aktiver gæste kontoen!!

Thomas

Fra : "

Dato : 04-03-01 10:30

??? Hvordan kommer han ind i administration når han ikke kender passwordet ?

--

Bo Nielsen
bo@bgn.dk

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 04-03-01 19:39

"<--BGN-->" <bo@bgn.dk> skrev i en meddelelse
> ??? Hvordan kommer han ind i administration når han ikke kender passwordet
?

Hvis det er i Windows 2000 - så kan du ikke komme derind uden at kende
passwordet.

At ændre passwordet i windows 2000 kræver at du logger dig på som
administrator og ændrer det.
Du benytter dig som administrator af ctrl+ alt+ del og i den boks, der
kommer op, kan du ændre administratorpasswordet, hvis du vel at mærke kender
administratorpassword'et.

Prøv evt. med ordet "password" eller uden password og se om det hjælper-
ellers er der kun en mulighed tilbage: geninstallation.

--
ahw

Fra : Thomas Jari

Dato : 05-03-01 22:07

> ??? Hvordan kommer han ind i administration når han ikke kender passwordet
> [...]
Jeg regner med at computeren med win2000 er tændt og at han er logget ind.
Ellers ville det jo være en smule dumt at prøve at logge ind på den fra
win98 maskinen.

Thomas