MS Windows
briani 27239
Hjælp til mus
Fra : Claus

Dato : 23-11-02 23:30

Jeg sider og prøve på at få en logitech cordless trådløs mus til at virke på
en pentium 200 mhz..... den vil bare ikke virke, er der en der kan hjælpe
mig ??

Den køre fra usb ==> Ps2 ==> com port, kan der være derfor ??

Claus

Fra : Madsen

Dato : 23-11-02 23:33

Claus skrev:

> Den køre fra usb ==> Ps2 ==> com port, kan der være derfor ??

Ja, det kan det snildt tænkes at være.
Er der slet ikke hul igennem eller får du en fejlmeddelelse?

Madsen.

Fra : Claus

Dato : 23-11-02 23:47

Nej den vil slet ikke noget... men jeg får heller ikke nogle fejl.......

hvad kan der være glat ??

Claus

Fra : Madsen

Dato : 23-11-02 23:57

Claus skrev:

> hvad kan der være glat ??

Jeg har tidligere prøvet PS/2-mus som nægter at køre på COM-porten
og det gør det nok ikke bedre at det er en USB-mus som du kører over
i PS/2 og igen over i COM. USB til PS/2 burde kunne lade sig gøre,
for det kører jeg pt. selv med på min Logitech-mus, men det er ikke
sikkert at den kan køre på COM-porten.

Madsen.

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 24-11-02 19:37

Claus wrote:
> [...]
> der kan hjælpe mig ??
>
> Den køre fra usb ==> Ps2 ==> com port, kan der være derfor ??

Ja. Det kan ikke lade sig gøre.

mvh
Henning