Operatør logo editor ................
Fra : Torben

Dato : 03-03-01 13:28

Hej !

Jeg søger en logo editor, så jeg selv kan lave operatør logoer til min
mobil-telefon. Er der nogen som kan hjælpe ?

På forhånd mange tak.

Mvh.

Torben

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 03-03-01 13:47

> Jeg søger en logo editor, så jeg selv kan lave operatør logoer til min
> mobil-telefon. Er der nogen som kan hjælpe ?

Ja !

Der findes et program der hedder "Group-Graphic Editor" som navnet siger
gemmer den kun i *.ngg (gruppe logoer) Men du kan bare lave dem om til
*.nol, også virker det fint :)
Det fungere på samme måde som det man kan se på Dingelink, og kan hentes
lige her:
URL
ftp://ftp.computerchannel.de/shareware/internet_und_kommunikation/kommunikat
ion/mobilfunk/GroupGraphicEditor12.zip

--
Hilsen
Bjarke