MissRosa igen-igen
Fra : Mulle's mor Heidi

Dato : 23-11-02 21:35

Hej igen-igen

Ja, så smider jeg håndklædet i ringen :(

Min lille desperados-kat MissRosa nægter simpelthen at få det "bedre", hun
plager stadigvæk livet af mine to andre katte, med der af følgende
dyrlægeregninger til følge....
Jeg har nu forsøgt både Feliway og Felifriend, samt Bach's blomstermedicin
og rosakrystaller.

Jeg må vel se i øjnene at det simpelthen ikke kan blive bedre *suk* og har
således nu to løsninger: at finde et godt hjem til hende, eller få hende
aflivet.
Aflivning synes jeg er meningsløst, da MissRosa er en dejlig, kælen og
meget, meget underholdende kat. Hun kan få mig til at grine som ingen, og
elsker når vi går tur (uden snor iøvrigt!...altså på katten*G*)
Når vi er alene, er hun simpelthen verdens dejligste kat :)

Men hvor i alverden finder jeg et hjem til hende? Det skal jo ligesom være
et hjem uden andre katte (der er dog enkelte katte hun accepterer, men jeg
ved virkelig ikke hvad hendes kriterier er). MissRosa trænger til et hjem
hvor hun er ene "høne i kurven" og får udelt opmærksomhed....

Hun er neutraliseret, øremærket og kommer med fuld "retur-ret" da jeg
virkelig elsker hende og vil hun får et optimalt hjem.
Please, hvis nogen overhovedet kender nogle, der har lyst til at prøve
kræfter med hende, så skriv (hei@vip.cybercity.dk)

Jeg vil, for at sikre hende at hun bliver en "ønsket kat", tillade mig at
kræve 250kr. for hende, beløbet vil blive givet til Inges Kattehjem, og
kvittering fremsendes når "handlen" er på plads...

MissRosa bor pt. i Vordingborg, men kan naturligvis bringes indenfor en
rimelig radius :)

Med grædende og opgivende hjerte...

--
Heidi, Mulle, Miv og MissRosa's mor