Teaklister fra Skåne ?
Fra : Bjarke Christensen

Dato : 23-11-02 20:37

For et stykke tid siden var der et indlæg i den danske eller svenske NG, der
fortalte om et par steder i Malmø, Helsingborg eller omegen (altså i
overkommelig køreafstand fra København) hvor man kunne købe teak til
rimelige priser (=billigere end i Danmark).

Vi skal bruge lister til teakdørk og dæk (ca 40*8mm)

Jeg ville blive glad for en gentagelse med angivelse af web adresse, alm
adresse og/eller telefonnummer !!

På forhånd tak.

/Bjarke

Fra : villy

Dato : 02-12-02 17:31

hvad er din pris pr /m

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 02-12-02 21:55

Øhhh nu er det jo normalt sælgerne der angiver priserne og os købere, der
forholder os til et udspil, men hvis vi skal gøre det modsat, så ligger de
priser jeg har fået i danmark på mellem 1000 og 1500 kr + moms pr kvm for
lister der er 5-10 mm typpe og 30-40 mm brede og høvlet så de er klar til
"lægning".

I sverige ligger prisen på godt 500 kr for samme vare.

Bjarke

Fra : villy

Dato : 03-12-02 20:36

det er ikke fordi jeg er sælger
jeg skal selv bruge ca 450 meter
det er nemmere for mig at regne i meter
villy

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 03-12-02 22:05

Dk priser er mellem 20 og 30 kr meteret. I sverige fås de for under 15.

Har du tænkt dig at lægge det i campingvognen ??

Fra : villy

Dato : 03-12-02 22:35

i første omgang i båden
det vil være pænt til fortelte
lakeret gulv
evt. teak m lyse striber
teak i cv.vil nok blive for mørk

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 03-12-02 23:46

Det ved jeg ikke. Det er rigtigt at dette års mode i cv er lyst træ, men jeg
har ege (træslook) i min halvgamle Münsterland. Det er bare årgerligt det er
kunstigt. Ægte træ isolerer jo også i modsætning til plastic ....

Fra : villy

Dato : 05-12-02 16:02

´det jeg mangler er noget mere lys ind
jeg har ege look jeg syndes at det skriger af plastik
men da de ikke er lavet af træ er der kun en ting at gøre
ombygning og det ender det sansynlig også med
min er en hobby 610 prestise

Fra : Carsten Stage

Dato : 05-12-02 16:50

Hej Villy & Bjarke!

Kunne I ikke tænke Jer at følge de anbefalinger, der er almindeligt
udbredte på usenet?

Citer kun det I svarer på eller kommenterer - og gør det under det
citerede. Smid det væk, som I ikke direkte kommenterer. Det står
nærmere forklaret på http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Tag ikke dette som et surt opstød - det er ment som en håndsretning, så
usenet bliver ved med at være et sted, hvor man hurtigt og let kan
debattere forskellige emner.

--
Med venlig hilsen,
Carsten Stage